مدیرعامل ناتینگ: وان پلاس ۱۱ در برخی حوزه‌ها تفاوت زیادی با گوشی ما ندارد

چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
گوشی وان پلاس ۱۱ در دست کارل پی / Carl Pei مدیرعامل ناتینگ
کارل پی، بنیان‌گذار و مدیرعامل ناتینگ، در بررسی وان پلاس ۱۱ این گوشی را ستایش کرد اما گفت پرچمدار جدید وانپلاس در برخی حوزه‌ها مثل ناتینگ فون وان است.
تبلیغات

کارل پی، بنیان‌گذار برند نوپای ناتینگ، مدتی پیش گوشی آیفون ۱۴ پرو اپل را بررسی کرد و ویدیوی بررسی در یوتیوب چند میلیون بار دیده شد. در همین راستا کارل پی به شیوه‌ای مشابه گوشی وان پلاس ۱۱ را زیر ذره‌بین برده است.

پی جزو هم‌بنیان‌گذاران برند وان پلاس است که در سال ۲۰۲۰ این شرکت را ترک کرد و سراغ بنیان‌گذاری برندی اختصاصی رفت. با وجود ارتباط بین پی و مدیرعامل فعلی وان پلاس، ظاهرا پروژه‌ی بررسی گوشی پرچمدار وان پلاس ۱۱ بدون اطلاع به این شرکت انجام شده است.

کارل پی در بررسی وان پلاس ۱۱ بیشتر روی نکات مثبت این گوشی متمرکز شد. او با ستودن حس و حال وان پلاس ۱۱ در دست، از طراحی جدید دوربین این گوشی که از سیاه‌چاله‌های فضایی الهام گرفته استقبال کرد. البته از نگاه کارل پی، ادغام نشدن جزیره‌ی دوربین با فریم دستگاه، جلوه‌ی زیبایی ندارد.

کارل پی در بررسی وان پلاس ۱۱ گفت این گوشی به‌لطف بهره‌مندی از پردازنده‌ی Snapdragon 8 Gen 2 قدرت بیشتری نسبت‌به ناتینگ فون وان دارد، با این‌حال دو گوشی موردبحث در حوزه‌هایی مثل عکاسی در محیط‌های کم‌نور چندان با هم متفاوت نیستند. این ادعا در نگاه اول عجیب به نظر می‌رسد، چون وان پلاس برای تولید دوربین گوشی جدیدش با برند سرشناس هسل‌بلاد همکاری کرده است.

کارل پی تخمین می‌زند که هزینه‌ی قطعات استفاده‌شده در وان پلاس ۱۱ حدودا ۴۸۰ دلار باشد. همین موضوع باعث شده است که قیمت فروش وان پلاس ۱۱ حدودا دو برابر بیشتر از ناتینگ فون وان باشد. به گفته‌ی کارل پی، نسخه‌ی جدید رابط کاربری OxygenOS بیش از حد شلوغ است. نسخه‌های قبلی روی ارائه‌ی تجربه‌ی روان و ساده تمرکز داشتند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات