آنر از دوربین مجیک ۵ پرو برای ثبت لحظات شکست رکوردهای جهانی استفاده کرد

سه‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
دوربین آنر مجیک ۴ پرو
آنر برای نمایش قدرت دوربین مبتنی‌بر هوش مصنوعی گوشی مجیک ۵ پرو خود، با همکاری گینس از این دستگاه برای ثبت لحظات شکسته‌شدن رکوردها استفاده کرده است.
تبلیغات

دوربین‌های گوشی‌های هوشمند همواره در حال بهبود هستند. اکنون به‌خصوص در گوشی‌های پرچم‌دار، دوربین‌های قابل‌حمل بسیار پیشرفته‌ای دراختیار داریم که حتی می‌توانند با دستگاه‌های حرفه‌ای رقابت کنند. چنین پیشرفت‌هایی علاوه‌بر کمک به کاربران عادی، برای عکاسان حرفه‌ای نیز مفید هستند و آن‌ها را تحت‌تأثیر قرار داده‌اند.

به‌عنوان مثال، اپل اخیراً فیلم کوتاهی منتشر کرد که به‌طور‌کامل با دوربین آیفون ۱۴ پرو گرفته شده و سامسونگ نیز برای نمایش قابلیت‌های دوربین گلکسی S23 اولترا، فیلم کوتاهی را منتشر کرده است. اکنون آنر نیز برای نشان دادن توانایی دوربین گوشی مجیک ۵ پرو خود، از آن برای تصویربرداری از لحظات ثبت رکوردهای جهانی گینس استفاده کرده است.

درحال‌حاضر، دوربین گوشی‌های هوشمند ازجمله راهکارهای دردسترس‌ و ساده‌ برای ثبت لحظات خاص هستند. به‌نوشته‌ی گیزموچاینا، گینس با درک همین موضوع، همکاری جدیدی را با آنر آغاز کرده است. پیوتر گرابوفسک از لهستان در ژانویه‌ی ۲۰۲۳ رکورد جدیدی را در تأسیساتی واقع در شهر لندن به‌ نام خود ثبت کرد و گوشی پرچم‌دار آینده‌ی برند چینی، یعنی مجیک ۵ پرو، در ثبت این رکوردشکنی حضور داشت. آنر می‌گوید گوشی مذکور از ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی برای ثبت لحظات شکستن رکوردهای جهانی بهره می‌برد.

نمونه عکس گوشی آنر مجیک ۵ پرو

مجیک ۵ پرو هنوز رسماً معرفی نشده است و درواقع آنر قصد دارد این محصول را در رویداد ۲۷ فوریه‌ی خود در کنگره‌ی جهانی موبایل رونمایی کند. متأسفانه برای اطلاع از سایر ویژگی‌های پرچم‌دار بعدی شرکت چینی باید منتظر بمانیم؛ اما با‌توجه‌به گزارش‌های اخیر، انتظار می‌رود قابلیت‌های زیادی درزمینه‌ی تصویربرداری ارائه دهد.

آنر از دوربین پیشرفته‌ی مجیک ۵ پرو برای ثبت عکس یادشده استفاده کرده است. دوربین این گوشی چند محدوده‌ی تصویربرداری دارد که شامل بزرگ‌نمایی ۰٫۵ برابری با دوربین اولتراواید، بزرگ‌نمایی ۱ برابری با دوربین اصلی و بزرگ‌نمایی ۳٫۵ و ۵ برابری برای دوربین تله‌فوتو پریسکوپی است. گفته می‌شود دوربین تله‌فوتو این دستگاه ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات