تماشا کنید: کالبدشکافی گوشی تاشو آنر Magic Vs، لولای چهارجزئی آن را نشان می‌دهد

جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
مدل نارنجی گوشی تاشدنی آنر مجیک وی اس Honor Magic Vs با قلم لمسی
ویدیوی کالبدشکافی گوشی تاشو آنر Magic Vs، طراحی نوآورانه‌ی چهارجزئی لولای جدید این محصول را به‌نمایش می‌گذارد.
تبلیغات

آنر در نوامبر ۲۰۲۲ از گوشی تاشو Magic Vs رونمایی کرد و قصد دارد ۲۷ فوریه در رویداد MWC آن را برای بازارهای بین‌المللی به‌نمایش بگذارد. آنر یک واحد پیش‌تولید از این گوشی را برای کانال یوتیوب JerryRigEverything ارسال کرده است تا‌ آن را مورد بررسی قرار دهد. زک در ویدیو کالبدشکافی این محصول، اطلاعات زیادی درمورد قطعات داخلی و به‌خصوص سیستم لولای نوآورانه‌ی آن ارائه می‌دهد.

این اولین‌بار است که آنر منظور خود را از طراحی جزئی توضیح می‌دهد. به گفته‌ی این شرکت، تعداد اجزای لولای گوشی تاشو Magic Vs از ۹۲ فقط به چهار جزء قطعه کاهش یافته است.

زک در ویدیو خود نشان می‌دهد آنر از منیزیم و قاب پلاستیکی در آنر Magic Vs استفاده کرده است که باعث می‌شود لولای آن بادوام‌تر و ۶۲ درصد سبک‌تر از لولای Magic V باشد.

به گزارش GSMArena، آنر از قطعات فلزی عمومی برای نگه‌داشتن نمایشگر تاشو روی یک‌صفحه استفاده کرده است تا چین‌وچروک وسط آن را کاهش دهد. علاوه‌براین یک محور عمومی از این نمایشگر پشتیبانی می‌کند و نازک‌ بودن عناصر به‌کار رفته باعث می‌شود وزن کلی دستگاه کاهش یابد.

ویدیو کالبدشکافی آنر Magic Vs همچنین نشان می‌دهد اگرچه این دستگاه گواهی IP رسمی ندارد اما آنر از سازکارهایی برای جلوگیری از نفوذ آب به داخل آن استفاده کرده است.

باتری آنر Magic Vs نیز از دو بخش تشکیل شده که ظرفیت یکی از آن‌ها ۲۹۳۰ میلی آمپرساعت و ظرفیت دیگری ۲۰۷۰ میلی آمپرساعت است و باعث می‌شود ظرفیت کلی باتری دستگاه به ۵۰۰۰ میلی آمپرساعت برسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات