گلکسی A54 امتیاز تعمیرپذیری بالایی خواهد داشت

سه‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
رندر گلکسی A54 سامسونگ
گوشی جدید A54 سامسونگ که در آینده نزدیک معرفی می‌شود امتیاز تعمیرپذیری بالاتری را نسبت به گلکسی S23 و گلکسی S23 اولترا دارد.
تبلیغات

مدت‌ها است شایعات مربوط به گلکسی A54 به گوش می‌رسد، اما طبق سندی که gsmarena منتشر کرده، احتمالاً این گوشی در آینده‌ی نزدیک رونمایی خواهد شد.

براساس اطلاعاتی که اخیراً از این گوشی در وب‌سایت رسمی سامسونگ فرانسه به بیرون درز کرده، سامسونگ اطلاعات مربوط به تعمیر‌پذیری مطابق با استانداردهای خاص فرانسه را منتشر کرده است.

سند امتیازات  تعمیرپذیری سامسونگ

براساس اطلاعات منتشرشده توسط سامسونگ، گوشی A54 امتیاز تعمیرپذیری ۸.۴ از ۱۰ را دریافت می‌کند که به طرز جالبی بالاتر از امتیاز تعمیر‌پذیری گلکسی S23 و گلکسی S23 اولترا است. هر دو پرچمدار سامسونگ امتیاز ۸.۲ از ۱۰ را کسب کرده‌اند، درست مانند مدل قبلی A54 و گلکسی A53 که سال گذشته معرفی شدند.

بنابراین، به نظر می‌رسد که اوضاع تعمیرپذیری محصولات سامسونگ هر سال به طور جزئی بهبود می‌یابد و همچنین میان‌رده‌های سامسونگ نسبت به پرچمدارانش مانند گلکسی S23 و گلکسی S23 اولترا، حداقل زمانی که با استانداردهای فرانسوی همراه می‌شوند، تعمیرپذیری بالاتری را کسب می‌کنند.

در این گزارش نکات مثبت زیادی ذکر شده است، اما نکات منفی اصلی مربوط به ابزارهای مورد نیاز برای تعمیر و همچنین نحوه قرارگیری قطعات مختلف داخل گوشی است. همچنین گفته می‌شود که باز کردن گوشی، کار چندان آسانی نیست. در غیر این صورت، تقریباً می‌توان گفت همه‌چیز در زمینه‌ی تعمیرپذیری خوب بوده است.

از جمله مشخصات فنی‌ای که از گلکسی A54 تاکنون فاش شده می‌توان به صفحه‌نمایش ۶.۶ اینچی AMOLED FHD با نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتز، پردازنده Exynos 1380، حافظه‌ی رم ۶ تا ۸ گیگابایت، حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت، دوربین سه‌گانه پشتی با لنز عریض، فوق عریض و ماکرو بدون تشخیص عمق، باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ ۲۵ واتی اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات