جشن رنگین‌کمانی سونی با عرضه احتمالی اکسپریا ۱۰ مارک ۵ در هفت رنگ متنوع

شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
رندر گوشی اکسپریا ۱۰ مارک ۵ سونی
درحالی‌که شایعاتی مبنی‌بر معرفی اکسپریا Ace IV با ابعاد کامپکت وجود دارد، شاید سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۵ را در هفت رنگ عرضه کند.
تبلیغات

براساس گزارشی جدید، سونی قصد دارد در سال جاری مدل جدیدی از گوشی‌های اکسپریا را با حداقل هفت رنگ متنوع عرضه کند. منبع این خبر سایت رسانه‌ی اجتماعی چینی ویبو است و هیچ مدرک دیگری برای تأیید آن وجود ندارد. گفته می‌شود این گوشی مثل اکسپریا وان مارک ۵، یک دستگاه رده‌بالا نخواهد بود و به‌احتمال زیاد با نام اکسپریا ۱۰ مارک ۵ (Xperia 10 V) یا اکسپریا Ace مارک ۴ (Xperia Ace IV) به‌فروش خواهد رسید.

به گزارش NotebookCheck، هنوز مشخص نیست محصول جدید سونی اکسپریا دقیقاً چه مدلی خواهد بود اما انتظار می‌رود حداقل در هفت رنگ مختلف دردسترس مشتریان قرار گیرد. این در حالی است که یکی از کاربران شرکت ژاپنی اخیراً به‌دلیل عرضه‌ی گوشی‌های خانواده‌ی اکسپریا وان در رنگ‌بندی محدود از این شرکت گلایه کرده بود. بدین‌ترتیب به‌نظر می‌رسد سونی محصول جدید خود را علاوه‌بر رنگ‌های مشکی، سفید و بنفش در رنگ‌بندی زرد، نقره‌ای، صورتی، نارنجی، طلایی و آبی روشن نیز عرضه خواهد کرد.

رنگ بندی گوشی سونی اریکسون واکمن W595
رنگ‌بندی‌های گوشی سونی اریکسون واکمن W959

تصور اینکه سونی گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ی جدیدی از سری اکسپریا را در رنگ‌بندی‌های متنوع عرضه کند، خیلی سخت نیست زیرا تجربه‌ی انجام چنین کاری را دارد. به‌عنوان مثال زمانی‌ که سونی محصولات خود را با نام تجاری سونی-اریکسون روانه‌ی بازار می‌کرد، گوشی واکمن W595 را در سال ۲۰۰۸ در هفت رنگ به‌فروش رساند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات