Xperia 1 V سونی احتمالاً جذاب‌ترین گوشی مجهز به Snapdragon 8 Gen 2 خواهد بود

جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
صفحه‌نمایش Xperia 1 IV سونی
اولین تصویر از Xperia 1 V سونی فاش شده است که احتمالا آن را به باریک‌ترین گوشی‌ پرچم‌دار مجهز به Snapdragon 8 Gen 2 تبدیل می‌کند.
تبلیغات

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، گوشی Xperia 1 V سونی شاید در پایان ماه جاری میلادی در MWC بارسلونا به‌صورت رسمی معرفی شود. بااینکه منتظریم ببینیم آیا این اتفاق واقعا رخ می‌دهد یا خیر، اولین تصویر فاش‌شده ظاهراً گوشی پرچم‌دار آینده این شرکت را نشان می‌دهد.

اولین تصویر فاش‌شده Xperia 1 V سونی از نمای پشتی

اگر این جزیره دوربین را با Xperia 1 IV مقایسه کنید، بلافاصله متوجه خواهید شد که دوربین ToF و حسگر IR RGB از بین رفته‌اند. در نتیجه با سه حسگر بزرگ روبه‌رو هستیم که کوچک‌ترین آن‌ها یک دوربین پریسکوپ را در خود جای داده می‌دهد. فلاش LED در مدل قبلی به جزیره منتقل شده بود، درحالی‌که در گوشی سال گذشته، خارج از جزیره، بالای آن قرار داشت.

می‌توان لوگوی NFC را در سمت راست جزیره‌ی دوربین مشاهده کرد، که این یعنی گوشی فاش‌شده نسخه‌ی بین‌المللی Xperia 1 V است. اگر این دستگاه برای بازار داخلی ژاپن در نظر گرفته شده بود، به جای آن لوگوی Felica قرار می‌گرفت.

سونی اکسپریا وان مارک ۴
Xperia 1 IV سونی

به‌گفته‌ی افشاگر چینی در ویبو(شبکه‌ی اجتماعی چینی مشابه توییتر)، Xperia 1 V از تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 کوالکام قدرت خواهد گرفت که جای تعجب ندارد.

همچنین باریک‌ترین گوشی‌ای خواهد بود که از این تراشه استفاده می‌کند و همین موضوع می‌تواند آن را به جذاب‌ترین دستگاه Snapdragon 8 Gen 2 تبدیل کند. البته پیش‌بینی می‌شود که سونی نوعی تکنولوژی خنک‌کننده داشته باشد و امیدواریم که این کار باعث کاهش ضخامت شود؛ اما باید دید.

اگر واقعا Xperia 1 V در MWC معرفی شود، تنها چند هفته تا فهمیدن تمام اطلاعات در مورد آن فاصله داریم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات