گلکسی A34 5G از طراحی مشابه سری گلکسی S23 بهره خواهد برد

سه‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
محافظت نمایشگر گلکسی A34 5G سامسونگ
تصویری از محافظ صفحه‌نمایش گلکسی A34 5G منتشر شده است که طراحی این گوشی را نشان می‌دهد و البته با رندرهای قبلی نیز مطابقت دارد.
تبلیغات

پس‌ از عرضه‌ی موفقیت‌آمیز گوشی‌های پرچم‌دار سری گلکسی S23، اکنون سامسونگ خود را برای معرفی محصولات میان‌رده‌ی جدید سری گلکسی A آماده می‌کند. پیش‌ از این اعلام شده بود غول فناوری کره‌ی جنوبی قصد دارد به‌طور کامل سری گلکسی A7x را کنار بگذارد و بنابراین گلکسی A54 5G بالارده‌ترین محصول این خانواده در سال جاری خواهد بود.

به‌طور منطقی، گلکسی A34 5G می‌تواند دومین پیشنهاد برتر سری میان‌رده‌ی گلکسی A سامسونگ باشد. به‌هرحال سامسونگ چندین طرح جالب برای این دستگاه درنظر گرفته است. رندرهای گوشی مذکور نشان می‌دهند بدنه‌ی پشتی آن شباهت زیادی به سری گلکسی S23 خواهد داشت زیرا چینش دوربین‌های سه‌گانه‌ی آن از ظاهر شبیه دوربین‌های پشتی پرچم‌داران جدید این برند بهره می‌برد. ازطرف دیگر، به‌نظر می‌رسد پنل جلویی این گوشی هوشمند تخت است و دوربین سلفی نیز در در بریدگی قطره‌ای بالای آن تعبیه خواهد شد.

اکنون اطلاعات و فاش‌شده از بسته‌بندی محافظ نمایشگر گلکسی A34 5G، طراحی ظاهری این گوشی را به‌نمایش می‌گذارد که تا حدود زیادی با رندرهای قبلی منتشرشده از این محصول مطابقت دارد.

تصاویر بسته‌بندی محافظ صفحه‌نمایش گلکسی A35 5G به‌همراه تصاویر دیگری از محافظ نمایشگر گلکسی F14 5G، M14 5G و نسخه‌های 4G و 5G گلکسی A14 دردسترس قرار گرفته‌اند. این عکس‌ها نشان می‌دهند ابعاد و طراحی صفحه‌نمایش F14 5G و M14 5G یکسان خواهد بود و همین موضوع درمورد گلکسی A14 4G و A14 5G نیز صدق می‌کند.

محافظ نمایشگر گلکسی F14 5G و M14 5G سامسونگ
محافظ نمایشگر گلکسی A14 5g سامسونگ
محافظ نمایشگر گلکسی A34 5G سامسونگ

اما طبق اطلاعاتی که در معیار گیک‌بنچ درمورد گلکسی A34 5G فاش شده است، این دستگاه از تراشه‌ی Dimensity 1080 مدیاتک بهره خواهد برد. البته انتظار می‌رود این گوشی در برخی کشورها با تراشه‌ی اگزینوس ۱۲۸۰ عرضه شود.

به گزارش گیزموچاینا، گلکسی A34 5G از نمایشگری با وضوح Full HD پلاس (معادل ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره خواهد برد. دوربین اصلی و سلفی این دستگاه نیز احتمالاً به‌ترتیب ۴۸ مگاپیکسلی و ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی همچنین به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات مجهز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات