رکوردشکنی گلکسی S23 در اجرای یکی از سنگین‌ترین بازی‌های موبایلی

شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
بازی گنشین ایمپکت
گلکسی اس ۲۳ می‌تواند بازی جذاب Genshin Impact را با نرخ ۱۲۰ فریم برثانیه اجرا کند و به اولین گوشی اندرویدی تبدیل شود که این امکان را فراهم می‌کند.
تبلیغات

نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مدتی است که در دنیای اندروید محقق شده و پشت‌سرهم رونمایی گوشی‌های جدیدی را شاهد هستیم که با این قابلیت معرفی می‌شوند؛ هرچند همچنان افرادی وجود دارند که ادعا می‌کنند نمی‌توانند نرخ نوسازی بیشتر از ۶۰ هرتز را تشخیص دهند! بااین‌حال، نمی‌توان به خروجی روان و جذابی که نرخ نوسازی بیشتر ارائه می‌کند، شک کرد.

بازی‌کردن روی گوشی‌هایی با نمایشگر مجهز به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز واقعاً تفاوت دارد و جذابیت ویژه‌ای به اجرای بازی اضافه می‌کند و اکنون wccftech گزارش می‌کند که طبق آخرین اطلاعات موجود، بازی محبوب Genshin Impact را می‌توان در گوشی گلکسی اس ۲۳ با نرخ ۱۲۰ فریم‌برثانیه اجرا کرد.

گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا رنگ یاسی / Samsung Glaxy S23 Ultra Lavender

براساس توییتی که حساب کاربری Tech_Reve منتشر کرده است، پوستر معرفی سری گلکسی اس ۲۳، به‌ویژه گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا، تلویحاً به این موضوع اشاره می‌کند که بازی Genshin Impact را می‌تواند با نرخ ۱۲۰ فریم‌برثانیه اجرا کند و درنتیجه، به گوشی نخستین گوشی هوشمندی تبدیل خواهد شد که این بازی را با نرخ فریم بیشتری اجرا می کند.

هنوز قطعی نیست که آیا این ویژگی به گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا محدود خواهد بود یا دو مدل دیگر این خانواده، یعنی گلکسی اس ۲۳ استاندارد و گلکسی اس ۲۳ پلاس، نیز امکان اجرای بازی‌ها با نرخ نوسازی بیشتر را خواهند داشت.

افزون‌براین، شاید یادآوری این نکته خالی از لطف نباشد که بازی گنشین ایمپکت اولین بازی در اندروید نیست که امکان اجرای آن با نرخ ۱۲۰ فریم‌برثانیه وجود دارد؛ چراکه تاکنون چندین بازی مختلف عرضه شده‌اند که گوشی‌ها هوشمند درصورت داشتن سخت‌افزار مناسب، می‌توانند آن‌ها را با نرخ نوسازی ۱۲۰ فریم‌برثانیه اجرا کنند.

با‌این‌حال، درحال‌حاضر احتمالاً گلکسی اس ۲۳ اولین گوشی است که می‌تواند گنشین ایمپکت را با نخ نوسازی چشمگیر اجرا کند و مطمئن نیستیم که این امکان در سایر دستگاه‌های موجود بازار دردسترس قرار بگیرد. این احتمال از آن‌جایی منطقی به‌نظر می‌رسد که براساس اولین بنچمارک گرافیکی گلکسی S23 اولترا، نسل جدید در آزمون واحد GPU می‌تواند به‌راحتی نسل قبلی را پشت‌سر بگذارد.

گلکسی اس ۲۳ اولترا در برابر نسل قبل؛ آیا ابرپرچم‌دار جدید سامسونگ ارزش خرید دارد؟
گلکسی اس ۲۳ اولترا با مشخصاتی فوق‌العاده و قابلیت‌هایی جدید روانه بازار شد؛ آیا این قابلیت‌ها برای ارتقا از S22 Ultra به S23 Ultra کافی هستند یا خیر؟
شبنم توایی
مطالعه '9
گلکسی اس ۲۳ اولترا در برابر نسل قبل؛ آیا ابرپرچم‌دار جدید سامسونگ ارزش خرید دارد؟

بازی گنشین ایمپکت بی‌شک بازی گرافیکی سنگینی است و اکنون با وجود گوشی قدرتمند گلکسی اس ۲۳ اولترا می‌توان لذت این بازی را دوچندان کرد. هنوز اطلاع دقیقی از زمان دردسترس قرار‌گرفتن به‌روزرسانی وجود ندارد؛ اما انتظار می‌رود این به‌روزرسانی زودتر منتشر شود. در‌ همین حال، امکان پیش‌سفارش گلکسی اس ۲۳ وجود دارد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی امکان اجرای بازی گنشین ایمپکت با نرخ نوسازی ۱۲۰ فریم‌برثانیه چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات