طعنه‌ توییتری مدیرعامل Nothing به شباهت زیاد گلکسی S23 اولترا و S22 اولترا

پنج‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مقایسه اس ۲۳ اولترا با اس ۲۲ اولترا
کارل‌ پی، با انتشار پست حاوی میم معروف پیراهن مردانه، به شباهت زیاد بین گلکسی S23 اولترا سامسونگ با مدل قبلی این محصول اشاره کرد.
تبلیغات

اگرچه سری گلکسی S23 سامسونگ ازنظر سخت‌افزاری و ویژگی‌های نرم‌افزاری نسبت‌به سری گلکسی S22 ارتقا یافته است اما همچنان شباهت‌های زیای با نسل قبل خود دارد. کارل پی، بنیان‌گذار سابق وان‌پلاس و مدیرعامل کنونی Nothing در حساب توییتر خود به شباهت پرچم‌داران جدید سامسونگ با مدل‌ ۲۰۲۲ آن‌ها اشاره کرده است.

کارل پی نظرسنجی جدیدی در توییتر منتشر و از دنبال‌کنندگان خود درخواست کرده است نظرشان را درمورد سری گلکسی S23 اعلام کنند. او دو گزینه‌ی «هیجان‌انگیز» و «خسته‌کننده» را در نظرسنجی خود قرار داده است که می‌توان از بین آن‌ها یکی را انتخاب کرد. در لحظه‌ی نوشته شدن این مقاله، حدود ۵۴ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی مذکور به گزینه‌ی خسته‌کننده رأی داده‌اند. تعداد رأی‌دهندگان تا این‌لحظه حدود ۱۳۵۰۰ نفر است.

گلکسی S23 اولترا درکنار گلکسی S22 اولترا

پی همچنین نظرسنجی خود را با میم محبوب پیراهن مردانه ادامه داد و اشاره کرد گلکسی S22 اولترا و گلکسی S23 اولترا به‌دلیل شباهت بسیار زیاد از یکدیگر قابل تشخیص نیستند. البته پی اشتباه نمی‌کند و اگر تصویر دو گوشی مذکور را کنار هم قرار دهید نمی‌توان به‌سادگی تفاوت آن‌ها را تشخیص داد.

میم معروف پیراهن مردانه

شاید فکر کنید سامسونگ با توجه به سابقه‌ی فعالیت گذشته‌اش به این توییت پاسخ دهد اما تاکنون هیچ واکنشی به آن نشان نداده است.

به نوشته‌ی AndroidAuthority، درهمین‌حال، Nothing مشغول آماده‌سازی گوشی اندرویدی رده‌بالای جدیدی برای بازار ایالات‌متحده است. پی نیز اخیراً در مصاحبه‌ای به Nothing Phone 2 اشاره کرده است که انتظار می‌رود طی ماه‌های آینده جزئيات بیشتری درمورد آن فاش شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات