گلکسی بوک ۳ پرو در دو نسخه ۱۴ و ۱۶ اینچ AMOLED و نسل سیزدهم پردازنده‌های اینتل معرفی شد

چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱
مطالعه 3 دقیقه
گلکسی بوک ۳ پرو
سامسونگ در رویداد آنپکد رسماً از لپ‌تاپ‌ گلکسی بوک ۳ پرو در دو مدل با نمایشگر ۱۴ و ۱۶ اینچ Dynamic AMOLED و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز رونمایی کرد.
تبلیغات

همان‌طور که انتظار می‌رفت، سامسونگ در رویداد آنپکد ۲۰۲۳، از گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار سری گلکسی S23 رونمایی کرد. این شرکت در مراسم خود همچنین از محصولات دیگری نیز پرده برداشت.

گلکسی بوک ۳ پرو و گلکسی بوک ۳ پرو ۳۶۰ ازجمله لپ‌تاپ‌های جدید این برند به‌حساب می‌آیند که حالا با سخت‌افزار ارتقایافته نسبت‌به نسل قبل روانه‌ی بازار خواهند شد.

سامسونگ می‌گوید سری جدید گلکسی بوک ۳ نشان‌دهنده‌ی نوآوری‌های کامل اکوسیستم یکپارچه‌ی این شرکت است. این لپ‌تاپ‌ها برای افرادی ساخته شده‌اند که به‌دنبال عملکرد پردازشی قدرتمند هستند و قصد دارد ازطریق اتصال یکپارچه‌ی دستگاه‌ها، بهره‌وری و خلاقیت خود را در اکوسیستم محصولات گلکسی بهبود دهند.

سامسونگ گلکسی بوک ۳ پرو ۱۴ اینچی و گلکسی بوک ۳ پرو ۱۶ اینچی را در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. هر دو مدل این محصول به صفحه‌نمایش Dynamic AMOLED با وضوح 3K و حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت مجهز شده‌اند. این نمایشگر از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و ۱۲۰ درصد گستره‌ی رنگی DCI-P3 را نیز پوشش می‌دهد. این لپ‌تاپ در دو گزینه با پردازنده‌ی نسل سیزدهم اینتل Core i5 یا Core i7 به همراه ۸، ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت رم LPDDR5 و تا یک ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی NVMe SSD PCIe و گرافیک یکپارچه‌ی اینتل Iris عرضه می‌شود.

گلکسی بوک ۳ پرو

مدل ۱۴ اینچی گلکسی بوک ۳ پرو از باتری ۶۳ وات‌ساعتی بهره می‌برد. ضخامت و وزن این دستگاه نیز به‌ترتیب ۱۱٫۳ میلی‌متر و ۱٫۱۷ کیلوگرم است. مدل ۱۶ اینچی این لپ‌تاپ به باتری ۷۶ وات‌ساعتی مجهز شده و ضخامت و وزن آن به‌ترتیب ۱۲٫۵ میلی‌متر و ۱٫۵۶ کیلوگرم است. هردو مدل این دستگاه با آداپتور برق ۶۵ وات روانه‌ی بازار می‌شوند و ویندوز ۱۱ نیز به‌طور پیش‌فرض روی آن‌ها نصب شده است.

گلکسی بوک ۳ پرو

گلکسی بوک ۳ پرو همچنین به وب‌کم 1080p و میکروفون استریو مجهز شده است و از حسگر اثرانگشت و سیستم احراز هویت ویندوز Hello پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به بلندگوهای قدرتمند چهارگانه‌ی AKG، دو درگاه تاندربولت ۴، یک درگاه USB A، پورت HDMI، درگاه microSD و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون/میکروفون اشاره کرد.

مشخصات

گلکسی بوک ۳ پرو ۱۴ و ۱۶ اینچ

پردازنده

نسل سیزدهم اینتل (مشخصات پردازنده‌ها با توجه به هر ناحیه متفاوت است)

Intel® 13th Gen Core™ i5 / Core™ i7 (Intel EVO™)

گرافیک

اینتل Iris Xe

نمایشگر

۱۴ و ۱۶ اینچ Dynamic AMOLED

روشنایی ۴۰۰ نیت، نسبت تصویر ۱۶:۱۰، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ پیکسل، پوشش ۱۲۰ درصدی DCI-P3

ذخیره‌سازی

۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و یک ترابایت PCIe SSD

رم

۸، ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت از نوع LPDDR5

ارتباطات

وای‌فای 6E 802.11 ax 2x2 و بلوتوث ۵٫۱

رنگ

نوک‌مدادی و بژ

بلندگو

AKG Quad Speaker (Woofer Max 5W x 2, Tweeter 2W x 2)

باتری

مدل ۱۴ اینچی: ۶۳ وات‌ساعتی

مدل ۱۶ اینچی: ۷۶ وات‌ساعتی

درگاه‌ها

Thunderbolt™ 4 (2), USB Type-A (1),

HDMI 1.4, microSD, Headphone/Mic

ابعاد و وزن

مدل ۱۴ اینچ: ۲۲۳٫۸ در ۱۱٫۳ در ۳۱۲٫۳ میلی‌متر - ۱٫۱۷ کیلوگرم

مدل ۱۶ اینچ: ۳۳۵٫۴ در ۱۲٫۵ در ۲۵۰٫۴ میلی‌متر - ۱٫۵۶ کیلوگرم

گلکسی بوک ۳ پرو از سرویس Microsoft Link برای اتصال یکپارچه‌ی گوشی‌های هوشمند به کامپیوتر پشتیبانی می‌کنند. به‌عنوان مثال می‌توانید قیمت بلیط یک پرواز خاص را روی گوشی جستجو و سپس ازطریق لپ‌تاپ اقدام به رزرو آن کنید. این محصولات همچنین از قابلیت‌هایی مثل بیکسبی، Quick Share، ExperRAW، برنامه‌ی یادداشت‌برداری و گالری سامسونگ برای ارتباط بهتر با سایر دستگاه‌های گلکسی مثل گوشی‌ها، ساعت‌های هوشمند و تبلت‌های این برند بهره می‌برد.

گلکسی بوک ۳ پرو
گلکسی بوک ۳ پرو

گلکسی بوک ۳ پرو نیز مثل گلکسی بوک ۳ پرو ۳۶۰ از تاریخ ۱۷ فوریه (۲۸ بهمن ۱۴۰۱) در بازارهای منتخب عرضه خواهد شد. مدل پایه‌ی این محصول با برچسب ۱۴۵۰ دلار دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات