گلکسی M14 5G احتمالاً در سه رنگ و با قیمتی کم‌تر از A14 5G عرضه می‌شود

چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی A14 5G
ظاهراً سامسونگ تصمیم دارد گلکسی M14 5G را در سه رنگ مشکی، آبی و نقره‌ای معرفی کند.
تبلیغات

گلکسی M14 5G یکی از گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه‌ی مورد انتظار سامسونگ است که برخلاف سایر مدل‌های اقتصادی این شرکت، جزئیات زیادی درمورد آن فاش نشده است. اکنون مجموعه‌ای از رندرهای به‌ظاهر رسمی از گوشی مذکور فاش شده است که رنگ‌بندی‌های آن را تأیید می‌کند.

به گزارش سم‌موبایل، دوربین سلفی گلکسی M14 5G در بریدگی قطره‌ای شکل بالای نمایشگر آن تعبیه خواهد شد. همان‌طور که در رندرها قابل مشاهده است، حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش این دستگاه نیز ضخیم است. این دستگاه همچنان از سیستم دوربین پشتی سه‌گانه و طراحی یکپارچه بهره خواهد برد و این یعنی پنل پشتی، دور لبه‌های گوشی می‌پیچد و قاب داخلی را می‌پوشاند.

رئیس واحد محصولات و بازاریابی سامسونگ هند در اوایل ماه جاری اعلام کرد شرکت متبوعش همچنان روی عرضه‌ی گوشی‌های 5G در هند تمرکز خواهد داشت.

رندر گلکسی M14 5g مشکی
رندر گلکسی M14 5g نقره ای
رندر گلکسی M14 5g آبی

به‌نظر می‌رسد گلکسی M14 5G بخشی از طرح سامسونگ برای دموکراتیک کردن 5G در هند باشد. این شرکت هفته‌ی قبل A14 5G را در هند عرضه کرد و همچنین توضیحاتی درمورد موفقیت مدل‌های سری گلکسی A در این کشور ارائه داد. احتمال دارد گلکسی M14 5G با قیمتی پایین‌تر از A14 5G روانه‌ی بازار شود.

اولین جزئیات مربوط به بنچمارک گلکسی M14 5G در اوایل نوامبر ۲۰۲۲ فاش شد. طبق اطلاعات گیک‌بنچ، این دستگاه از پردازنده‌ی اگزینوس ۱۳۳۰ و اندروید ۱۳ بهره خواهد برد. اکنون رندرهای جدید نشان می‌دهند این دستگاه در سه رنگ مشکی، آبی و نقره‌ای روانه‌ی بازار خواهد شد.

گلکسی M14 5G احتمالاً در سایر کشورها نیز عرضه خواهد شد اما سامسونگ تا این‌لحظه هیچ جزئیاتی درمورد قیمت یا تاریخ فروش آن ارائه نداده است. درحال‌حاضر این شرکت خود را برای رویداد آنپکد امروز که ساعت ۲۱:۰۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد آماده می‌کند. همان‌طور که احتمالاً می‌دانید غول فناوری کره‌ی جنوبی تصمیم دارد در مراسم خود از نسل جدید گوشی‌های هوشمند پرچم‌دارش یعنی سری گلکسی S23 به همراه محصولات دیگری مثل لپ‌تاپ‌های سری گلکسی بوک ۳ رونمایی کند. شما می‌توانید رویداد رونمایی گلکسی S23 را زنده در زومیت تماشا کنید و برنده گلکسی S21 FE و A53 شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات