تماشا کنید: تبلیغ سه‌بعدی چشمگیر سری گلکسی S23 با اشاره به قدرت زوم دوربین

پنج‌شنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
تبلیغ سه‌بعدی گلکسی اس ۲۳ با تمرکز بر قدرت زوم و تصویربرداری در نور کم
سامسونگ با شعار تبلیغاتی «برای روشن‌کردن شب آماده شوید» طرح سه‌بعدی در ایتالیا اجرا کرده است و به عملکرد زوم و قدرت تصویربرداری در نور کم اشاره دارد.
تبلیغات

سامسونگ به برگزاری رویدادهای بزرگ رونمایی محصول با تکنیک‌های نوآورانه‌ی بازاریابی مشهور است. این شرکت درحال آماده‌شدن برای معرفی سری گلکسی اس ۲۳ و سری گلکسی بوک ۳ در تاریخ ۱ فوریه (۱۲ بهمن ۱۴۰۱) است.

به‌گزارش سم‌موبایل، در میلان ایتالیا، سامسونگ طرح سه‌بعدی را با ظاهری چشمگیر در ساختمان Samsung District خود اجرا کرده است. این مکان به فناوری و نوآوری برتر اختصاص دارد و با فضای مفهومی جدیدی روبه‌رو خواهید شد که ترکیبی از طراحی، خلاقیت دیجیتال و فناوری آینده است. درحال‌حاضر تمام ساختمان تصاویر سه‌بعدی را به‌نمایش می‌گذارد و همان‌طور که در ویدیوی زیر مشاهده می‌کنید، سامسونگ ویژگی‌های مختلف گلکسی اس ۲۳ را در این ساختمان نشان می‌دهد.

سامسونگ روی عملکرد زوم دوربین گوشی‌های پرچم‌دار آینده‌اش و قدرت تصویربرداری در نور کم تمرکز کرده و شعار تبلیغاتی «برای روشن‌کردن شب آماده شوید» را به‌کار برده است.

گلکسی اس ۲۳، گلکسی اس ۲۳ پلاس و گلکسی اس ۲۳ اولترا در تاریخ ۱ فوریه ۲۰۲۳ در جریان رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۳ در ایالات متحده رونمایی می‌شوند.

پیش‌بینی می‌شود گوشی‌های آینده به‌لطف تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2، حافظه رم LPDDR۵X و حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 عملکرد بسیار سریع‌تری در مقایسه با نسل قبل از خود نشان دهند.

گفته می‌شود کیفیت تصویربرداری و فیلم‌برداری در نور کم افزایش یافته است و سه گوشی یادشده می‌توانند دوربین سلفی ارتقایافته‌ای با قابلیت ضبط ویدئوهای HDR 4K با سرعت ۶۰ فریم‌درثانیه داشته باشند.

سامسونگ همچنین در رویداد آنپکد از سری گلکسی بوک ۳ رونمایی خواهد کرد که شامل گلکسی بوک ۳، گلکسی بوک ۳ ۳۶۰، گلکسی بوک ۳ پرو، گلکسی بوک ۳ پرو ۳۶۰ و گلکسی بوک ۳ اولترا می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات