گلکسی S23 اولترا با رنگی جذاب پیش از معرفی، بازهم جعبه‌گشایی شد

دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
پنل پشتی رندر گلکسی اس ۲۳ اولترا به رنگ سفید
ویدئوی آنباکسینگ جدیدی از گلکسی اس ۲۳ اولترا منتشر شده که رنگ زیبا و طراحی ظاهری آن را به نمایش می‌گذارد.
تبلیغات

با نزدیک‌تر شدن به روز معرفی گلکسی S23، شاهد افشای اطلاعات زیادی بودیم. چند روز پیش تصاویر تبلیغاتی سری گلکسی اس ۲۳ به همراه قیمت احتمالی آن‌ها برای بازار آمریکا به بیرون درز کرد. امروز نیز گلکسی اس ۲۳ اولترا در ویدیوی جعبه‌گشایی ظاهر شد.

ویدیوی جعبه گشایی کوتاهی از نسخه سفید پنبه‌ای Galaxy S23 Ultra در توییتر منتشر شده است. این ویدیو، جعبه اصلی گوشی هوشمند آینده سامسونگ و خود دستگاه را نشان می‌دهد.

می‌توانید در ادامه این ویدئو را مشاهده کنید:

همانطور که در ویدئوی بالای دیدید، رنگ پنل پشتی این نسخه از گلکسی اس ۲۳ اولترا سفید پنبه‌ای خواهد بود در حالی که لبه‌های آن با طلایی روشن رنگ‌آمیز شده است.

گلکسی اس ۲۳ اولترا دارای چهار دوربین در پشت و یک اسلات قلم S در بخش پایینی خود است. ویدئوی منتشرشده همچنین بلندگو، اسلات سیم کارت، میکروفون اصلی و پورت USB Type-C گوشی را به نمایش می‌گذارد. همچنین میکروفون ثانویه‌ای در بالا و دکمه‌های پاور و صدا در سمت راست دیده می‌شوند.

در مقایسه با گلکسی اس ۲۲ اولترا، به نظر می‌رسد گلکسی اس ۲۳ اولترا انحنای کمتری در لبه‌های صفحه نمایش دارد. این دستگاه در سه رنگ دیگر مشکی، سبز و یاسی نیز عرضه خواهد شد.

گلکسی اس ۲۳ اولترا دارای دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، لنز اولتراواید با حسگر ۱۲ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار، لنز تله فوتو با حسگر ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری و لرزشگیر اپتیکال و لنز تله فوتو با حسگر ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۱۰ برابری است. همچنین شایعه شده در قسمت جلویی آن شاهد استفاده از دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی با توانایی فیلمبرداری 4K HDR خواهیم بود.

سامسونگ در تاریخ ۱ فوریه ۲۰۲۳ (۱۲ بهمن ۱۴۰۱) رسما از گلکسی اس ۲۳، گلکسی اس ۲۳ پلاس و گلکسی اس ۲۳ اولترا پرده‌برداری می‌کند و این گوشی‌ها احتمالا در همان‌روز در برخی کشورها برای پیش‌سفارش در‌دسترس قرار خواهند گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات