تماشا کنید: ویدئو هندزآن گلکسی اس ۲۳ اولترا فاش شد

یک‌شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
لاک اسکرین One UI 5
پس از افشای اطلاعات مختلف از جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ، سرانجام ویدئوی هندزآن گلکسی اس ۲۳ اولترا نیز در فضای مجازی منتشر شد.
تبلیغات

سری گلکسی اس سامسونگ همیشه جزو محبوب‌ترین خانواده‌های موجود در بازار گوشی‌های هوشمند بوده است. هر زمان که نسخه‌ی جدیدی از پرچم‌داران غول کره‌ای به بازار آمده، افراد زیادی برای خریدش صف کشیده‌اند.

حال این بار نوبت به خانواده گلکسی اس ۲۳ رسیده که تاکنون شایعات و اطلاعات زیادی از آن‌ها به بیرون درز پیدا کرده است.

به تازگی ویدئوی هندزآن جدیدی از گلکسی اس ۲۳ اولترا در توییتر منتشر شده که این گوشی هوشمند را از زوایای مختلف نشان می‌دهد و می‌توانیم ببینیم شرکت سازنده چه محصولی را برای عرضه آماده کرده است.

در ادامه می‌توانید این ویدئو را مشاهده کنید:

با مشاهده این ویدئو می‌توانید پنل پشتی دستگاه و دوربین‌های برآمده آن را مشاهده می‌کنید. همچنین کناره‌ها و قسمت‌هایی بالایی و پایینی گوشی نیز به نمایش گذاشته شده‌اند. در بخش پایینی شاهد اسپیکر، درگاه سیم کارت، جای قلم و پورت شارژ هستیم.

نمایشگر دستگاه به طور کامل به نمایش گذاشته نمی‌شود اما می‌توانیم کمی از قسمت بالایی آن را ببینیم.

براساس اطلاعات فاش‌شده، صفحه‌نمایش هر سه مدل سری گلکسی S23 با لایه‌ای از جنس گوریلاگلس وکتوس ۲ پوشانده خواهد شد و از HDR10 Plus پشتیبانی خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های این S23 اولترا می‌توان به حسگر اثرانگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر، بلندگوهای استریو دالبی اتموس، گواهی IP68، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و شارژ بی‌سیم معکوس اشاره کرد.

گلکسی S23 اولترا، در چند مدل با رم ۸ تا ۱۲ گیگابایتی ازنوع LPDDR5 و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایتی و یک ترابایتی عرضه خواهد شد. اگرچه برخی شایعات به استفاده از رم LPDDR5X و وای‌فای ۷ در این گوشی اشاره داشتند اما به‌نظر می‌رسد چنین قابلیت‌هایی در پرچم‌دار رده‌بالای بعدی سامسونگ ارائه نخواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات