تصاویر قاب‌های محافظ گلکسی S23 اولترا، مشخصات ظاهری و رنگ‌بندی آن را تأیید می‌کنند

یک‌شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
کاور S-view flip برای گلکسی S23 اولترا سامسونگ
تصاویر قاب‌های تاشو سری S-View Flip و قاب‌های سیلیکونی رسمی سامسونگ برای گلکسی S23 اولترا در رنگ‌بندی‌های مختلف فاش شد.
تبلیغات

تاکنون، اطلاعات بسیار زیادی درباره‌ی سری گلکسی S23 سامسونگ فاش شده است. از‌آن‌جا‌که طراحی این گوشی‌ها تقریباً به‌طور‌کامل مشخص شده است، اکنون خبرهای جدید بیشتر روی جنبه‌های دیگر این پرچم‌داران مثل لوازم‌جانبی آن‌ها شده‌اند.

حالا رندرهای مطبوعاتی جدیدی که Evleaks به‌اشتراک گذاشته است، قاب‌های محافظ گلکسی S23 اولترا را به‌تصویر می‌کشند. این تصاویر قاب‌های سیلیکونی و قاب‌های سری S-View Flip این گوشی پرچم‌دار را نشان می‌دهند. همچنین، قاب‌های تاشو این محصول جایگاهی برای نگه‌داری کارت‌های اعتباری دارند و پنجره‌ای برای ویژگی‌های نمایشگر همیشه‌روشن (Always On Display) روی آن تعبیه شده است.

کاور صورتی تاشو گلکسی S23 اولترا
کاور بنفش تاشو گلکسی S23 اولترا
کاور سبز تاشو گلکسی S23 اولترا
کاور مشکی تاشو گلکسی S23 اولترا

همان‌طور‌که در رندرهای قبلی نیز دیده بودیم، رنگ‌بندی قاب‌های محافظ گلکسی S23 اولترا با شایعات قبلی درباره‌ی رنگ‌های این گوشی‌ مطابقت دارند؛ بنابراین، انتظار می‌رود این دستگاه در رنگ‌های مشکی، سبز، صورتی و کرمی عرضه شود.

بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد قاب سیلیکونی آبی نیز برای S23 اولترا در نظر گرفته شده است و این احتمال وجود دارد که گوشی مذکور در رنگ آبی نیز روانه‌ی بازار شود. به‌همین‌ترتیب سامسونگ احتمالاً قصد دارد طرح‌های دیگری از قاب‌های خود را برای سری گلکسی S23 عرضه کند.

کیس‌های جدید گلکسی S23 اولترا با مشخصاتی مطابقت دارند که قبلاً درباره‌ی این گوشی فاش شده بود. به‌نوشته‌ی SamMobile، سبک طراحی کلی این محصول شبیه گلکسی S22 اولترا است و فقط اصلاحاتی روی آن اِعمال شده است. به‌نظر می‌رسد گوشه‌های این دستگاه درمقایسه‌با سایر مدل‌های خانواده‌ی S23 تیزتر باشد و هریک از دوربین‌های پشتی آن در بریدگی جداگانه‌ای قرار دارند.

کاور سیلیکونی بنفش S23 اولترا
کاور سیلیکونی آبی S23 اولترا
کاور سیلیکونی سرمه‌ای S23 اولترا
کاور سیلیکونی سبز S23 اولترا

تیزرهای قبلی فاش‌شده از نسل بعدی گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ اطلاعات زیادی از قابلیت‌های عکاسی این محصولات در شرایط کم‌نور ارائه داده‌اند. شاید S23 اولترا اولین گوشی هوشمند سامسونگ باشد که به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. این ارتقای سخت‌افزاری فقط برای مدل اولترا در نظر گرفته شده است؛ اما نسخه‌ی پلاس و استاندارد نیز احتمالاً درمقایسه‌با نسل کنونی آن‌ها ارتقا خواهند یافت.

سامسونگ تأیید کرده است سری گلکسی S23 اول فوریه (۱۲ بهمن) در رویداد آنپکد رسماً معرفی خواهند شد. بدین‌ترتیب، پرچم‌داران بعدی غول فناوری کره‌ای تقریباً آماده شده‌اند و خریداران می‌توانند با رزرو آنلاین این گوشی‌ها، ۵۰ دلار اعتبار سامسونگ دریافت کنند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات