احتمال کاهش قیمت گلکسی S23 در ازای استفاده از قطعات ضعیف‌تر

شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
رابط کاربری گلکسی S22 پلاس
سامسونگ احتمالاً با هدف کاهش قیمت گلکسی S23، در این گوشی از موتور ویبره‌ی ضعیف‌تر استفاده می‌کند.
تبلیغات

در هفته‌های آینده، سامسونگ گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۳ را در سه مدل استاندارد و پلاس و اولترا رونمایی می‌کند. شایعه‌های تأییدنشده از احتمال کاهش قیمت مدل استاندارد گلکسی اس ۲۳ خبر می‌دهند. در سال‌های اخیر، قیمت گوشی به‌تدریج افزایش یافته است؛ به‌همین‌دلیل، افت قیمت گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۳ در نگاه اول عجیب به‌نظر می‌رسد.

به‌گزارش گیزچاینا، سامسونگ برای کاهش قیمت گلکسی S23 تصمیم گرفته است برخی از قابلیت‌ها را از این گوشی حذف و در برخی از بخش‌ها نظیر موتور ویبره، از قطعات ضعیف‌تر استفاده کند. بدین‌ترتیب، پیش‌بینی می‌شود سیستم بازخورد هپتیک مدل استاندارد گلکسی S23 ضعیف‌تر از مدل‌های پلاس و اولترا باشد.

سامسونگ احتمالاً با هدف کاهش قیمت گلکسی S23 تغییراتی در نمایشگر نیز اِعمال می‌کند. ممکن است نمایشگر این گوشی حاشیه‌های بزرگ‌تری درمقایسه‌با گلکسی S22 داشته باشد. برخی از گزارش‌ها می‌گویند استراتژی سامسونگ برای کاهش قیمت، دو مدل پلاس و اولترا را نیز دربر می‌گیرد؛البته نمی‌توانیم چندان به این شایعه‌ها اعتماد کنیم؛ چراکه بعید است شرکت کره‌ای از بهترین قطعات ممکن در گلکسی S23 اولترا استفاده نکند.

سامسونگ احتمالاً گوشی‌های سری گلکسی S23 را در چهار رنگ بژ، مشکی، سبز و صورتی کم‌رنگ و با پردازنده‌ی Snapdragon 8 Gen 2 روانه‌ی بازار خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات