اولین تصاویر تبلیغاتی رسمی گلکسی S23 سامسونگ فاش شد

پنج‌شنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اولین تصویر بازاریابی گلکسی اس ۲۳ سامسونگ در رنگ Phantom Black
مجموعه جدیدی از عکس‌های بازاریابی رسمی گلکسی اس ۲۳ فاش شده است که این گوشی را در چهار رنگ جدید به‌نمایش می‌گذارد.
تبلیغات

رویداد معرفی خانواده‌ی گلکسی اس ۲۳ در تاریخ ۱ فوریه ۲۰۲۳ (۱۲ بهمن ۱۴۰۱) برگزار می‌شود و این یعنی انتشار اطلاعات با نزدیک‌شدن به رویداد بیشتر خواهد شد.

اولین تصویر بازاریابی رسمی گلکسی اس ۲۳ سامسونگ در رنگ مشکی فانتوم

طی چند ماه گذشته رندرهای فاش‌شده‌ی هر سه مدل گلکسی اس ۲۳ را دیده‌ایم و حالا می‌دانیم که ظاهر آن‌ها چگونه خواهد بود. اکنون رسانه‌ی WinFuture رندرهای رسمی بازاریابی سامسونگ برای مدل پایه گلکسی S23 را فاش کرده است.

اولین تصویر بازاریابی گلکسی اس ۲۳ سامسونگ از نمای جانبی

این تصاویر گوشی را از تمام زوایای مهم نشان می‌دهند. افزون‌براین، به ما نشان می‌دهد که حسگرهای دوربین پشتی که به‌صورت جداگانه قرار گرفته‌اند، چقدر از بدنه بیرون زده‌اند. خوشبختانه به‌نظر می‌رسد که سامسونگ موفق شده تا حد ممکن بیرون‌زدگی را کاهش دهد، هرچند که دوربین‌ها هنوز هم زمانی‌که گوشی روی میز قرار دارد و بدون برداشتن مورد استفاده قرار می‌گیرد، باعث لق‌خوردن روی میز می‌شود.

اولین تصویر بازاریابی گلکسی اس ۲۳ سامسونگ

درباره‌ی بیرون‌زدگی جداگانه‌ی دوربین‌ها، این اقدام بخشی از تلاش‌های سامسونگ برای حفظ طراحی ثابت در تمام مدل‌های نسل بعدی پرچم‌دار گلکسی اس و حتی گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی آن است. همانطور که پیش‌بینی می‌شد، گلکسی اس ۲۳ معمولی جلویی صاف و گوشه‌های گرد دارد.

تصویر بازاریابی گلکسی اس ۲۳ سامسونگ در رنگ Cotton Flower

پیش‌بینی می‌شود مدل پایه‌ی گلکسی اس ۲۳ در چهار رنگ سبز (Botanic Green)، سفید (Cotton Flat)، یاسی (Misty Lilac) و مشکی (Phantom Black) در‌دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد. همچنین چند رنگ انحصاری مانند سبز روشن، آبی روشن و قرمز روشن، برای افرادی که آن را از وب‌سایت سامسونگ سفارش می‌دهند وجود خواهد داشت. هرچند مشخص نیست که سامسونگ کدام گزینه‌ها را در بازارهای مختلف ارائه خواهد کرد و آیا هر سه مدل در رنگ‌های انحصاری عرضه خواهند شد یا خیر.

گفتنی است که سامسونگ پیش‌خرید گلکسی اس ۲۳ را در وب‌سایت رسمی خود آغاز کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات