اولین تیزر فاش‌شده گلکسی S23 عملکرد شگفت‌انگیز دوربین در شب را نشان می‌دهد

سه‌شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اولین تیزر فاش‌شده گلکسی اس ۲۳ با تمرکز بر عکاسی در شب
گفته می‌شود که سخت‌افزار جدید و پردازش بهتر سری S23، عکاسی و فیلم‌برداری در شب را بهبود می‌بخشد.
تبلیغات

رونمایی خانواده‌ی گلکسی اس ۲۳ نزدیک است و مثل همیشه پیش از برگزاری مراسم بزرگ آنپکد، هرچه به زمان رونمایی رسمی نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات بیشتری از آن‌ها فاش می‌شود.

اکنون براساس گزارش سم‌موبایل، چند تیزر ویدئویی رسمی با فرمت GIF منتشر شده است که خودِ سری گلکسی S23 را نشان نمی‌دهند؛ اما چیدمان دوربین سه‌گانه، حداقل برای گلکسی S23 و S23 پلاس را تأیید می‌کنند و در‌عین‌حال پیش‌نمایشی از آنچه سامسونگ برای پرچم‌داران ۲۰۲۳ روی آن‌ها تمرکز کرده است، به ما ارائه می‌دهند.

تیزر منتشرشده پر از کلمات و عبارات جالبی مانند «شب را حتی در نور کم عکس بگیرید» و «عکس‌های شبانه خیره‌کننده در راه است» و «مگاپیکسل‌هایی که شما را وادار می‌کند بگویید وای!» است.

تمرکز بیشتر روی عکاسی با موبایل در گلکسی S23

ما حدس می‌زنیم که ویدئوهای تبلیغاتی منتشرشده تنها دو قابلیت جذاب این پرچم‌داران از میان تعداد زیادی قابلیت دیگر هستند. سایر تیزرهای مشابه احتمالاً روی بخش‌های مختلف سری گلکسی S23 مانند طراحی و عملکرد تمرکز خواهند کرد.

به‌هرحال، از این دو تیزر می‌توانیم متوجه شویم که سامسونگ در حال تقویت فناوری عکاسی موبایل خود است. چند ماهی است که شایعاتی درباره‌ی بهبود قابلیت‌های دوربین سری گلکسی S23 می‌شنویم و این تیزرهای رسمی فاش‌شده مطمئناً با این انتظارات همخوانی دارند.

با اطمینان می‌توان گفت که سامسونگ روی بهبود عکاسی در شب برای سری گلکسی S23 کار کرده است. به‌نظر می‌رسد که عکاسی در نور کم حداقل باتوجه‌به این تیزرها، تمرکز اصلی باشد؛ اما احتمالاً می‌توان پیش‌بینی کرد که دوربین این خانواده در هر شرایط نوری بهبود یافته است.

تماشا کنید: جمع‌بندی شایعات دقیقه نودی گلکسی S23؛ هیولای غول‌کش سامسونگ [با جایزه]
تماشا کنید: جمع‌بندی شایعات دقیقه نودی گلکسی S23؛ هیولای غول‌کش سامسونگ [با جایزه]
مطالعه '13

گفته می‌شود گلکسی اس ۲۳ اولترا به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی براساس نسخه‌ی ارتقایافته حسگر ISOCELL HP1 مجهز است. مدل اولترا نیز احتمالاً دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۱۰ برابر و دوربین تله‌فوتو دوم با زوم اپتیکال ۳ برابر به‌همراه دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق ‌عریض خواهد داشت. همچنین، مدل‌های پایه‌ی گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس شاید وضوح دوربین مشابه پرچم‌داران سال گذشته را به‌ارث ببرند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات