آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری وان‌پلاس 7 و وان‌پلاس 7T منتشر شد

سه‌شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پنل پشتی وان پلاس 7 پرو رنگ آبی نمایش دوربین سه گانه
با انتشار آخرین آپدیت امنیتی برای سری وان‌پلاس ۷، این گوشی‌ها دیگر به‌روزرسانی‌های جدیدی دریافت نخواهند کرد.
تبلیغات

وان‌پلاس ماه اکتبر ۲۰۲۲ و پس‌از تأخیر طولانی‌مدت سرانجام به‌روزرسانی پایدار OxygenOS 12 مبتنی‌بر اندروید ۱۲ را برای وان‌پلاس ۷ و وان‌پلاس 7T منتشر کرد. با گذشت چند هفته از انتشار این آپدیت، برخی کاربران از بروز مشکل در بخش شبکه‌ی گوشی خود خبر دادند و به‌همین دلیل وان‌پلاس انتشار آن را متوقف کرد. درحالی‌که تعداد زیادی از دارندگان دو گوشی مذکور همچنان برای به‌روزرسانی از OxygenOS 11 به OxygenOS 12 مشکل دارند، شرکت چینی انشار سومین و آخرین آپدیت نرم‌افزاری مبتنی‌بر اندروید ۱۲ را برای این محصولات آغاز کرده است.

وان‌پلاس خبر انتشار به‌روزرسانی جدید وان‌پلاس ۷ و 7T را در انجمن گفت‌وگوی خود اعلام و اشاره کرد این آپدیت شامل وصله‌های امنیتی دسامبر ۲۰۲۲ است. به‌نوشته‌ی XDA، این به‌روزرسانی برخی مشکلات جزئی دو گوشی مورداشاره را رفع می‌کند. وان‌پلاس تأیید کرده است این آپدیت درواقع آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری سری وان‌پلاس ۷ خواهد بود و این یعنی پرچم‌داران ۲۰۱۹ شرکت چینی، دیگر وصله‌های امنیتی جدیدی دریافت نخواهند کرد.

OxygenOS 12 (MP3) مثل آپدیت‌های قبلی برای همه‌ی مدل‌های سری وان‌پلاس ۷ در نواحی مختلف جهان منتشر می‌شود. البته احتمال دارد این آپدیت برای برخی از کاربران کمی دیرتر دردسترس قرار گیرد. علاون‌براین می‌توانید به‌طور دستی نسبت به دانلود و نصب آخرین به‌روزرسانی سری وان‌پلاس ۷ اقدام کنید.

تغییرات به‌روزرسانی OxygenOS 12 (MP3)

  • وصله‌ی امنیتی دسامبر ۲۰۲۲ برای افزایش امنیت سیستم‌عامل
  • بهبود ثبات و عملکرد سیستم‌عامل
  • ثبات اتصالات شبکه‌ی تلفن‌همراه بهبود یافته است

دانلود OxygenOS 12 (MP3) برای وان‌پلاس ۷ و وان‌پلاس 7T

درحال‌حاضر لینک‌های زیر برای نسخه‌ی هندی وان‌پلاس ۷ و 7T دردسترس قرار گرفته است. شما می‌توانید این آپدیت را ازطریق لینک‌های زیر دانلود و آن را به‌طور دستی روی گوشی خود فلش کنید.

اگر همچنان از OxygenOS 11 استفاده می‌کنید، نسخه‌ی قبلی OxygenOS 12 را نصب و سپس اقدام به فلش‌کردن به‌روزررسانی جدید کنید.

زومیت هیچ مسئولیتی در قبال مشکلات احتمالی هنگام به‌روزرسانی دستی سیستم‌عامل گوشی برعهده نمی‌گیرد و بنابراین اگر برای فلش کردن رام روی گوشی خود، دانش فنی کافی ندارید، توصیه می‌شود صبر کنید تا نسخه‌ی OTA برای شما دردسترس قرار گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات