شایعه رونمایی از تبلت اندرویدی وان‌پلاس بار دیگر قوت گرفت

جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
رندر تبلت وان پلاس
مدت ها است که شایعه شده وان‌پلاس روی تبلت اندرویدی کار می‌کند. این تبلت شاید به‌زودی در کنار گوشی میان‌رده‌ی وان پلاس 11R عرضه شود.
تبلیغات

حقیقت این است که تاکنون بارها شایعاتی مبنی بر رونمایی از تبلت «وان‌پلاس پد» شنیده‌ایم. این نام از سال ۲۰۲۱ ثبت شده است و حتی افشاگران به تاریخ رونمایی آن در سال ۲۰۲۲ نیز اشاره کرده‌اند؛ اما هرگز چنین اتفاقی رخ نداد. پس تکلیف تبلت وان‌پلاس پد چه شد؟

به‌لطف گزارش جدیدی که توسط وب‌سایت MySmartPrice منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که دوباره بازار شایعات داغ شده است. منبعی ناشناس اعلام کرد که ظاهرا تبلت اندرویدی وان‌پلاس وارد مرحله‌ی آزمایش در هند شده است و حتی شاید در سال ۲۰۲۳ شاهد رونمایی از آن باشیم.

این تبلت با اسم رمز «Aries» شناخته می‌شود و ظاهرا در کنار گوشی میان‌رده‌ی این شرکت، یعنی وان‌پلاس 11R عرضه خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود در تابستان از آن رونمایی شود.

منبع همچنین اشاره می‌کند که قیمت تبلت اندرویدی وان‌پلاس پایین خواهد بود. این گزارش همچنین تأیید می‌کند که وان‌پلاس تب شباهت زیادی به تبلت اوپو که در حال حاضر وجود دارد، خواهد داشت.

باتوجه به‌اینکه وان‌پلاس اساساً متعلق به اوپو است، این موضوع جای تعجب ندارد. باوجوداین، هنوز نشانه‌ی روشنی از اینکه به کدام تبلت اوپو شباهت دارد، وجود ندارد. شاید بتوان اوپو پد ایر را به تبلت آینده‌ی وان‌پلاس شبیه دانست.

Pad Air مجهز به Snapdragon 680 کوالکام است، نمایشگری ۱۰٫۳۶ اینچی از نوع IPS LCD دارد و باتری ۷۱۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی آن می تواند با سرعت ۱۸ وات شارژ شود. این تبلت به سمت بازارهای غرب نرفته است؛ بنابراین شاید تغییر نام تجاری وان‌پلاس به این تبلت کمک کند تا بازار هند را ترک کند.

البته این موضوع هنوز در حد شایعه است و اگر واقعا قرار باشد وان‌پلاس پد در تابستان رونمایی شود، بی‌شک با گذشت زمان اطلاعات دقیق‌تری دردسترس قرار می‌گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات