مشخصات کامل وان‌پلاس ۱۱ فاش شد

پنج‌شنبه ۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
وان‌پلاس ۱۱ احتمالاً با رم ۱۲ تا ۱۶ گیگابایت، تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 و دوربین پشتی سه‌گانه معرفی خواهد شد.
تبلیغات

وان‌پلاس ۱۱ در تاریخ هفتم فوریه (۱۸ بهمن ۱۴۰۱) رسماً برای بازارهای جهانی رونمایی خواهد شد. از آن‌جا که این گوشی اخیراً گواهی TENAA را دریافت کرده است، انتظار داریم به‌زودی در چین معرفی شود.

وان‌پلاس ۱۱ که با شناسه مدل PBH110 شناخته می‌شود اخیراً در فهرست معیار آنتوتو نیز رؤیت شد و امتیاز بالای ۱٫۳ میلیون را ثبت کرد. اکنون TENAA نیز مشخصات این گوشی هوشمند را در وب‌سایت خود فهرست کرده است.

براساس اطلاعات جدید به‌دست آمده از TENAA، وان‌پلاس ۱۱ به صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی QHD پلاس با نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد شد. این محصول همچنین از تراشه‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس ۳٫۱۸ گیگاهرتز بهره خواهد برد که احتمالاً Snapdragon 8 Gen 2 است.

وان پلاس ۱۱

وان‌پلاس ۱۱ در دو نسخه با رم ۱۲ و ۱۶ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. این دستگاه به باتری دو سلولی مجهز خواهد شد که ظرفیت اسمی هرکدام ۲۴۳۵ میلی آمپرساعت است و درنتیجه ظرفیت نهایی آن را به ۴۸۷۰ میلی آمپرساعت می‌رساند.

هرآنچه از سری وان پلاس 11 انتظار داریم
در این مقاله، هرآنچه از گوشی پرچم‌دار وان‌پلاس ۱۱ پرو و مدل رده‌پایین‌تر آن یعنی وان‌پلاس 11R می‌دانیم، جمع‌آوری و انتظارتمان از این محصول را مرور کرده‌ایم.
هرآنچه از سری وان پلاس 11 انتظار داریم

پرچم‌دار بعدی وان‌پلاس از سیستم دوربین پشتی سه‌گانه بهره خواهد برد که شامل یک دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۴۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی وان‌پلاس ۱۱ نیز ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود.

تماشا در آپارات

به‌نوشته‌ی GSMArena، ضخامت وان‌پلاس ۱۱ معادل ۸٫۵۳ میلی‌متر و وزن آن ۲۰۵ گرم خواهد بود. این دستگاه همچنین از شبکه‌های 5G پشتیبانی خواهد کرد و از حسگر اثرانگشت زیرنمایشگر بهره خواهد برد. اگرچه فهرست TEANAA هیچ جزئیاتی درمورد نسخه‌ی اندروید این گوشی ارائه نمی‌دهد اما اطلاعات بنچمارک آنتوتو نشان می‌دهد به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۳ را اجرا خواهد کرد.

وان‌پلاس پیش‌از این تأیید کرده است وان‌پلاس ۱۱ از دوربین Hasselblad و دکمه‌ی دوحالته‌ی هشدار بهره خواهد برد. انتظار می‌رود طی روزهای آینده، شاهد انتشار جزئیات بیشتر درمورد این گوشی پرچم‌دار باشیم.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات