شاید ردمی K60 و K60 پرو به‌ترتیب با Snapdragon 8 Gen 2 و Snapdragon 8+ Gen 1 عرضه شوند

چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
تاکنون بسیاری از مشخصات گوشی‌های سری ردمی K60 فاش شده است، و حالا گزارشی جدید نشان می‌دهد این محصولات احتمالاً در ژانویه و قبل‌از سال نو چینی رسماً معرفی خواهند شد.
تبلیغات

شنیده‌ها حاکی از آن است ردمی K60 به تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 مجهز خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود این دستگاه از صفحه‌نمایش QHD پلاس با نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتز و پشیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات بهره ببرد. ازطرف دیگر گفته می‌شود این گوشی برای اولین‌بار بین محصولات سری K ردمی، با قابلیت شارژ بی‌سیم ۳۰ واتی عرضه خواهد شد. در بخش پشتی این دستگاه نیز احتمالاً شاهد دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهیم بود. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی آن اشاره کرد.

طبق گزارش GSMArena، ردمی K60 پرو احتمالاً با تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 عرضه خواهد شد. بدین‌ترتیب باید منتظر بمانیم تا مشخص شود آیا شیائومی واقعاً تصمیم دارد در مدل پرو نسل بعدی خانواده‌ی ردمی K از تراشه‌ی قدیمی‌تر نسبت‌به مدل استاندارد آن استفاده کند یا خیر. بااین‌حال براساس گزارش‌های قبلی انتظار داریم این محصول به نمایشگر QHD پلاس با نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز شود.

جعبه ردمی K60

اما سومین مدل سری ردمی K60 با نام K60E عرضه خواهد شد. گزارش‌های اخیر حاکی از آن است این محصول از تراشه‌ی Snapdragon 870 یا Dimensity 8200 بهره خواهد برد. این گوشی همچنین به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) مجهز خواهد شد و گفته می‌شود به‌طور پیش‌فرض با رابط کاربری MIUI 13 مبتنی‌بر اندروید ۱۲ به‌فروش خواهد رسید. این درحالی است که دو مدل دیگر این خانواده به‌طور پیش‌فرض با پوسته‌ی سفارشی MIUI 13 مبتنی‌بر اندروید ۱۳ عرضه خواهند شد.

با توجه به شیوه‌ی نام‌گذاری شیائومی روی گوشی‌های هوشمند این شرکت، به‌نظر می‌رسد پوکو F5 براساس ردمی K60 پرو تولید خواهد شد زیرا اسم رمز هر دو آن‌ها Mondrian است. ازطرف دیگر ردمی K60 با نام رمز Socrates و ردمی K60E با نام رمز Rembrandt شناخته می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات