برخلاف شایعات قبل، ردمی K60E احتمالاً با تراشه Snapdragon 870 عرضه خواهد شد

پنج‌شنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
برخلاف آنچه در برخی شایعات اخیر اعلام شده است، اطلاعات ردمی K60E در معیار گیک‌بنچ نشان می‌دهد این گوشی به‌جای Dimensity 8200 به سیستم-روی-چیپ Snapdragon 870 مجهز خواهد شد.
تبلیغات

طبق گزارش‌ها، خانواده‌ی ردمی K60 در سه‌مدل شامل ردمی K60 استاندارد، K60 Pro و K60E عرضه خواهند شد. شنیده‌ها حاکی از آن است مدل معمولی و پرو این گوشی به‌ترتیب از تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 و Snapdragon 8+ Gen 1 بهره خواهند برد. پیش‌از این گفته شده بود ردمی K60E با پردازنده‌ی Dimensity 8200 مدیاتک به‌فروش خواهد رسید اما فهرست گیک‌بنچ نشان می‌دهد این دستگاه از سیستم-روی-چیپ Snapdragon 870 استفاده خواهد کرد.

ردمی K60E با شماره مدل 22127RK46C در چین عرضه خواهد شد. داده‌های گیک‌بنچ نشان می‌دهد این دستگاه به تراشه‌ی هشت هسته‌ای ساخت کوالکام مجهز خواهد شد. ازطرفی، جزئیات مربوط به پردازنده‌ی مرکزی و گرافیکی این گوشی در گیک‌بنچ با مشخصات اسنپدراگون ۸۷۰ مطابقت دارد.

به گزارش Gizmochina، ردمی K60E به ۱۲ گیگابایت رم مجهز خواهد شد و به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۳ را اجرا خواهد کرد. این دستگاه در آزمون تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای معیار مذکور به‌ترتیب امتیاز ۹۶۱ و ۳۱۲۳ را کسب کرده است. این محصول قبلاً در وب‌سایت گواهی 3C چین نیز رؤیت شده بود که نشان می‌داد از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی خواهد کرد.

امتیاز گیک بنچ ردمی K60E

Rembrandt نام رمز پروژه‌ی ردمی K60E است اما متأسفانه جزئیات بیشتری دراین مورد دردسترس نیست. در برخی خبرهای مرتبط گفته شده است ردمی K60 با شناسه مدل 22122RK93C و نام رمز Socrates عرضه خواهد شد. ازجمله مشخصات موردانتظار برای این مدل می‌توان به تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2، پوسته‌ی MIUI 14 مبتنی‌بر اندروید ۱۳ و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات اشاره کرد.

ازطرف دیگر، ردمی K60 Pro با شناسه مدل 23013RK75C و نام رمز Mondrian شناخته می‌شود. در گزارش‌های مربوط به این مدل، برخی جزئیات کلیدی آن ازجمله صفحه‌نمایش AMOLED با وضوح 2K و پشتیبانی از نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتز اشاره شده است. سایر ویژگی‌های احتمالی این گوشی هوشمند شامل تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1، رابط‌کاربری MIUI 14 مبتنی‌بر اندروید ۱۳ و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات می‌شود. انتظار می‌رود این دستگاه در بازارهای جهانی و ازجمله بازار هند، با نام پوکو F5 عرضه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات