پیکسل فولد گوگل با دوربین سه‌گانه و طراحی جذاب در رندرهای غیررسمی رؤيت شد

سه‌شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
رندرهای منتسب به پیکسل فولد، این گوشی تاشدنی مورد انتظار را در رنگ‌های مشکی و سفید نشان می‌دهند. پیکسل فولد رقیب مستقیم گوشی‌های سری گلکسی زد فولد سامسونگ خواهد بود.
تبلیغات

جان پراسر که در سال‌های گذشته با افشای اطلاعات گوشی‌های معرفی‌نشده‌ی اپل بارها خبرساز شده بود، اکنون فعالیت چندان زیادی ندارد، اما مدتی پیش با افشای رندرهای دقیقی از پیکسل واچ، ساعت هوشمند گوگل، بار دیگر بر سر زبان‌ها افتاد. پراسر در جدیدترین اقدام خود رندرهای منتسب به پیکسل فولد را دردسترس قرار داده است.

رندر غیررسمی پیکسل فولد گوگل Pixel Fold گوشی تاشدنی از نمای پشت

براساس نوشته‌ی فون‌آرنا، جان پراسر می‌گوید پیکسل فولد مراحل ساخت را می‌گذراند و برخلاف برخی از شایعه‌ها، این دستگاه با نام Pixel Notepad عرضه نمی‌شود. به ادعای پراسر، رندرهای جدید دقت بسیار بالایی دارند و براساس تصاویر واقعی محصول ساخته شده‌اند.

نمای نزدیک پیکسل فولد گوگل Pixel Fold گوشی تاشدنی سفید غیررسمی

گوشی تاشدنی گوگل احتمالاً در رنگ‌های سفید و مشکی با قیمت ۱٬۷۹۹ دلار روانه‌ی بازار می‌شود. گوگل در حال حاضر از پیکسل فولد با کدنام Project Passport یاد می‌کند. این دستگاه در بخش بیرونی نمایشگری با حفره‌ی دایره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی ۹٫۵ مگاپیکسلی خواهد داشت.

نمایشگر داخلی پیکسل فولد نیز در بخش بالای خود از دوربین ۹٫۵ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. شایعه‌های قبلی ادعا می‌کنند پیکسل فولد گوگل از نمایشگر داخلی ۷٫۶ اینچ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند.

پیکسل فولد گوگل در حالت بسته از نمای نیم رخ رندر غیررسمی

نکته‌ی قابل توجه این است که براساس رندرها، دو طرف نمایشگر پیکسل فولد به هنگام بسته شدن این گوشی به‌طور کامل روی هم سوار می‌شوند. از طرفی حاشیه‌های ضخیم اطراف نمایشگر تا حد زیادی به چشم می‌آید.

پیکسل فولد گوگل در حالت بازشده رندر غیررسمی

گوگل اسپیکرهای پیکسل فولد را در بخش بالا و پایین گوشی قرار می‌دهد و حسگر اثر انگشت را با دکمه‌ی پاور کناری ادغام می‌کند. خبری از حسگر اثر انگشت درون‌صفحه‌ای در پیکسل فولد نخواهد بود.

پنل پشتی پیکسل فولد از سه دوربین میزبانی می‌کند که چینشی شبیه حرف انگلیسی i به فرم افقی دارند. این جزیره‌ی دوربین یک‌سری تفاوت‌ها با جزیره‌ی دوربین پیکسل ۷ دارد.

فعلاً مشخص نیست که پیکسل فولد در چه تاریخی رونمایی و عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات