مشخصات احتمالی پیکسل 7a فاش شد؛ از نمایشگر ۹۰ هرتزی تا دوربین دوگانه کاملاً جدید

شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین شایعات نشان می‌دهد که پیکسل 7a به‌روزرسانی‌های بزرگی در بخش صفحه‌نمایش و دوربین تجربه و برای اولین‌بار از شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد.
تبلیغات

یکی از انتقادهای مهم مرتبط با پیکسل 6a که در ماه می رونمایی شد، مجهزنبودن به نمایشگری با نرخ نوسازی مناسب بود. حالا گوگل ظاهراً به این بازخورد توجه کرده است؛ چراکه اطلاعاتی جدیدی که افشاگری به نام Kuba Wojciechowski در توییتر منتشر کرده است، نشان می‌دهد پیکسل 7a از پنل ۹۰ هرتزی FullHD پلاس ساخت سامسونگ برخوردار خواهد بود.

افشاگر مذکور درایورهای دوربین این گوشی را نیز بررسی کرد و متوجه شد که تنظیمات دوربین پیکسل 7a این شرکت «Pixel 22 Mid-range» نامیده می‌شود.

پیکسل 7a در ابتدا با اسم رمز «lynx» گزارش شد که دوربین‌هایش متشکل از حسگرهای GN1 و IMX787 و IMX712 بود. بااین‌حال، حسگر GN1 از کد حذف شده است و اکنون تنها دو حسگر وجود خواهد داشت که با نام‌های l10_wide» (IMX787)» و l10_UW» (IMX712)» شناخته می‌شوند. این یعنی دوربین اصلی پیکسل 7a از حسگر IMX787 و دوربین اولتراواید از حسگر IMX712 بهره خواهد برد.

پیکسل 6a با دو دوربین پشتی عرضه شد؛ اما استفاده از حسگر بهتر برای دوربین اصلی (IMX363 درمقابل IMX787) در پیکسل 7a باید به ثبت تصاویر بهتری منجر شود.

گفته می‌شود پیکسل 7a به شارژ بی‌سیم نیز مجهز می‌شود که در نسل قبلی آن پشتیبانی نمی‌شد. باوجوداین، سرعت شارژ آن ظاهراً تنها به ۵ وات محدود خواهد شد. پیکسل 5a از جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفونی بهره می‌برد که از پیکسل 6a حذف شد؛ بنابراین، باید دید که آیا گوگل آن را به پیکسل 7a بازمی‌گرداند یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات