تماشا کنید: آزمون مقاومت پیکسل ۷ پرو دربرابر خط‌وخش، شعله آتش و خم‌شدن

سه‌شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پیکسل ۷ پرو در آزمایش مقاومت دربرابر خم‌شدن و آتش و خط‌وخش کانال معروف JerryRigEverything به‌سختی جان سالم به‌در می‌برد.
تبلیغات

اگرچه آزمون‌های مقاومت گوشی‌های هوشمند دربرابر ضربه، خم‌شدن، خط‌وخش و... همیشه راهکار دقیقی برای بررسی استحکام یا دوام این محصولات محسوب نمی‌شوند، می‌تواند دید مناسبی از مقاومت کلی آن‌ها به‌ ما ارائه دهند تا ببینیم در زندگی روزمره چه عملکردی خواهند داشت. اکنون پیکسل ۷ پرو گوگل آزمایش شده است تا مقاومت آن را در شرایط مختلف بسنجیم.

زک نلسون از کانال معروف JerryRigEverything این‌بار آزمون همیشگی خود را روی گوگل پیکسل ۷ پرو انجام داده است تا ببیند این دستگاه چه عملکردی دربرابر خم‌شدن و آتش و خط‌وخش از خود نشان می‌دهد.

تماشا در آپارات

همان‌طور‌که در ویدئو تست مقاومت پیکسل ۷ پرو مشاهده می‌کنید، زک نلسون مثل همیشه آزمون‌های مختلفی روی این دستگاه انجام می‌دهد و در پایان، مشاهده می‌کنیم که این دستگاه به‌سختی موفق می‌شود این مراحل را پشت‌سر بگذارد.

نلسون بلافاصله پس‌ از آنباکس گوشی، خط‌وخش‌های کوچکی در ناحیه‌ی دوربین پشتی پیکسل ۷ پرو مشاهده می‌کند. نمایشگر این دستگاه از آزمون مذکور جان سالم به‌در می‌برد و مثل اکثر گوشی‌های هوشمند با اشیائی که سختی آن‌ها ۶ باشد، خط‌و‌خش بر‌می‌دارد و سختی ۷ می‌تواند خطوط عمیق‌تری روی آن به‌جا بگذارد. بااین‌حال، برآمدگی دوربین پشتی این گوشی عملکرد مناسبی در این مرحله ندارد و با اشیای مختلف می‌توانند روی آن خط‌وخش‌های مختلفی به‌جا بگذارند.

در‌ادامه‌ی ویدئو بررسی زک نلسون از پیکسل ۷ پرو، آزمون مقاومت دربرابر خم‌شدن را مشاهده می‌کنید. او گوشی مذکور را مثل همیشه از دو طرف در دست می‌گیرد تا بیشترین فشار به مرکز آن وارد شود. در این حالت، شاهد شکستگی در نوار آنتن در لبه‌ی کناری دستگاه هستیم و درنهایت، این دستگاه به‌سختی می‌تواند از این آزمون جان سالم به‌در ببرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات