اندروید ۱۳ برای گلکسی S21، گلکسی S20 و گلکسی Note 20 منتشر شد

دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ به‌روزرسانی One UI 5 برپایه‌ی اندروید ۱۳ را برای گلکسی S20 و گلکسی S21 و گلکسی نوت ۲۰ منتشر کرد. پیش‌تر، گلکسی S22 به اندروید ۱۳ مجهز شده بود.
تبلیغات

گلکسی S22 اولین گوشی سامسونگ بود که به اندروید ۱۳ مجهز شد. حال به‌نوشته‌ی 9to5Google، شرکت کره‌ای جدیدترین نسخه‌ی اندروید را از ساعاتی پیش برای سری گلکسی S20، سری گلکسی S21 و سری گلکسی Note 20 نیز منتشر کرده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی S21 در بخش‌هایی از اروپا، به‌‌ویژه آلمان، به‌روزرسانی اندروید ۱۳ را دریافت کرده‌اند. گفته می‌شود گلکسی S20 و گلکسی نوت ۲۰ در آلمان و سوئیس به‌روز شده‌اند. این‌ گوشی‌ها در سال ۲۰۲۰ عرضه شدند و انتشار اندروید ۱۳ برای آن‌ها اتفاق مثبتی است. اندروید ۱۳ یکی از جدیدترین نسخه‌های اصلی اندروید است که برای گلکسی S20 و گلکسی نوت ۲۰ منتشر می‌شود.

از قرار معلوم گلکسی S20 اف ای و گلکسی S21 اف ای هنوز به اندروید ۱۳ به‌روزرسانی نشده‌اند. گفتنی است این گوشی‌ها به‌زودی اندروید ۱۳ را دریافت خواهند کرد. فعلاً مشخص نیست که سامسونگ چه زمانی به‌روزرسانی اندروید ۱۳ را در سایر مناطق مثل ایالات متحده منتشر می‌کند. رابط کاربری One UI 5 که برپایه‌ی اندروید ۱۳ توسعه داده شده است، شخصی‌سازی صفحه‌ی قفل و انباشته‌سازی ویجت‌ها را ممکن می‌کند و ژست‌های مولتی‌تسکینگ را بهبود می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات