مشخصات اصلی اوپو Find N2 فاش شد

یک‌شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اسکرین‌شات‌های جدید فاش‌شده از اوپو Find N2، برخی مشخصات این دستگاه ازجمله نمایشگر تاشو ۷٫۱ اینچی آن را نشان می‌دهند.
تبلیغات

براساس گزارش‌ها، انتظار می‌رود اوپو دو گوشی هوشمند تاشو معرفی کند. یکی از این محصولات با نام Find Flip و دیگری به‌عنوان جانشین Find N کنونی روانه‌ی بازار خواهد شد. تاکنون، مشخصات زیادی از این دو دستگاه فاش نشده؛ اما اخیراً برخی از جزئیات اصلی Find N 2 دردسترس قرار گرفته است.

اسکرین‌شات‌های نمونه‌ی آزمایشی اوپو Find N2، برخی از ویژگی‌های این گوشی تاشو را نشان می‌دهند. با‌‌‌‌توجه‌‌‌‌به این تصاویر، شماره مدل دستگاه مذکور PGU110 است و نمایشگر تاشو آن از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

به‌نوشته‌ی Gizmochina، نسل جدید گوشی تاشو پرچم‌دار اوپو از تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 1 بهره می‌برد. Find N2 نیز به تراشه‌ی MariSilicon X مجهز شده است تا تجربه‌ی عکاسی در نور کم را بهبود ببخشد. علاوه‌براین، احتمال دارد این دستگاه با بهینه‌سازی‌های Hesselblad، عملکرد تصویربرداری بهتری ارائه دهد.

اسکرین شات صفحه تنظیمات اوپو Find N
اسکرین شات اوپو Find N
اسکرین شات مشخصات اوپو Find N
اسکرین شات مشخصات اوپو Find N

براساس گزارش‌های اخیر، جانشین Find N از صفحه‌نمایش تاشی ۷٫۱ اینچی LTPO AMOLED بهره خواهد برد. از دیگر مشخصات احتمالی این دستگاه می‌توان به باتری ۴۵۲۰ میلی‌آمپرساعتی و بدنه‌ی پشتی از جنس چرم مصنوعی اشاره کرد. این محصول به‌طورپیش‌فرض پوسته‌ی سفارشی ColorOS 13 مبتنی‌بر اندروید ۱۳ را اجرا خواهد کرد.

گفته می‌شود اوپو Find N2 از حسگر اثرانگشت تعبیه‌شده در لبه‌ی کناری استفاده خواهد کرد که مثل مدل قبلی آن، با دکمه‌ی پاور یکپارچه شده است. این گوشی تاشو احتمالاً در رنگ‌های مشکی و سفید و سبز عرضه خواهد شد. طبق گزارش‌ها، تولید گوشی هوشمند تاشو جدید اوپو آغاز شده است که نشان می‌دهد تاریخ رونمایی رسمی آن به‌زودی اعلام خواهد شد؛ البته انتظار می‌رود این محصول فقط در بازار چین فروخته شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات