اوپو مدلی از گوشی رینو ۸ پرو را با تم سریال خاندان اژدها رونمایی کرد

چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اوپو مدلی محدود از گوشی رینو ۸ پرو را با تم سریال House of the Dragon معرفی کرد. این گوشی با کاور طرح خاندان تارگرین و تخم اژدها و دست‌نوشته‌ی شاه ویسریس دردسترس قرار می‌گیرد.
تبلیغات

خاندان اژدها (House of the Dragon) یکی از محبوب‌ترین سریال‌های این روزها است. این سریال که به واقعه‌ی رقص اژدهایان در سرزمین خیالی وستروس می‌پردازد و پیش‌درآمد مجموعه‌ی محبوب بازی تاج و تخت است، هفته‌ی آینده به ایستگاه پایانی می‌رسد.

اوپو، برند چینی تولیدکننده‌ی گوشی، مدل ویژه‌ای از رینو ۸ پرو را با تم سریال خاندان اژدها رونمایی کرده است. این گوشی جدید که با نام کامل Oppo Reno 8 Pro House of the Dragon Limited Edition Set معرفی شده، همچون سریال جدید شبکه‌ی HBO متمرکز بر خاندان تارگرین است.

گوشی اوپو با تم خاندان اژدها House of the Dragon با کاور طرح تارگرین

در جعبه‌ی گوشی جدید اوپو، کاور ویژه‌ای وجود دارد که پوست بالریون، اژدهای معروف تارگرین‌ها را در ذهن تداعی می‌کند. این کاور به نسخه‌ی طلایی‌رنگ نشان رسمی خاندان تارگرین (اژدهای سه سر) مزین شده است. در داخل جعبه یک هولدر با ترکیب رنگ‌های طلایی و مشکی نیز قرار داده شده است؛ هولدری که در نگاه اول شبیه‌ اژدها به‌نظر می‌رسد.

حتی اجکتور سیم‌کارت نیز اژدهایی کوچک است. اوپو تلاش کرده تاحدممکن از نمادهای خاندان تارگرین در محصول جدیدش استفاده کند. اژدهای سه‌سر روی دسته‌کلیدی که به‌همراه گوشی عرضه می‌شود، نیز حضور دارد. اوپو می‌گوید یک تخم اژدها به رنگ طلایی و بیانیه‌ی دست‌نویس شاه ویسریس اول را نیز در جعبه‌ی محصول قرار داده است.

محتویات جعبه گوشی اوپو رینو 8 پرو با تم خاندان اژدها House of the Dragon

مدل ویژه‌ی اوپو رینو ۸ پرو صرفاً در فروشگاه فلیپ‌کارت هند دیده شده است. پیش‌فروش این محصول به‌زودی آغاز خواهد شد. فعلاً قیمت این مدل محدود اعلام نشده است؛ اما شکی نداریم که قیمتش ارزان نخواهد داشت.

اوپو گوشی‌های سری رینو ۸ را اوایل خرداد امسال معرفی کرد. رینو ۸ پرو از نمایشگر ۶٫۴۳ اینچ AMOLED امولد ۱۲۰ هرتز با وضوح فول HD پلاس مجهز استفاده می‌کند و در پنل پشتی سه دوربین دارد. این گوشی با پردازنده‌ی Snapdragon 7 Gen 1 کوالکام دردسترس قرار می‌گیرد.

گوشی اوپو رینو 8 پرو با تم خاندان اژدها House of the Dragon

اگر به خاندان اژدها علاقه‌مندید، حتماً نقد قسمت‌های مختلف این سریال جذاب را در زومجی بخوانید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات