آیفونی که از ۲۰۰۷ باز نشده بود، به قیمت ۳۹ هزار دلار در حراجی فروخته شد

دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آیفونی قدیمی که در حالت اولیه ۵۹۹ دلار قیمت داشت، به‌دلیل باز‌نشدن جعبه‌اش در حراجی با قیمت ۳۹,۳۳۹ دلار فروخته شد.
تبلیغات

آیفونی که از ۲۰۰۷ باز نشده و در جعبه‌ی مهروموم شده‌ی کارخانه قرار داشت، به قیمت ۳۹,۳۳۹ دلار فروخته شد. در ابتدا، مدل ۸ گیگابایتی این گوشی هوشمند به قیمت ۵۹۹ دلار یا تقریباً ۸۶۰ دلار (با‌‌‌توجه‌‌به تورم) به‌فروش می‌رسید.

به‌گزارش گیزمودو، مناقصه‌ی برگزار‌شده برای فروش آیفون مذکور در روز پایانی به اوج خود رسید؛ امری که در حراج‌های آنلاین بسیار عادی است. قیمت پیشنهادی تا روز یکشنبه تنها ۱۰,۴۴۶ دلار بود؛ اما اتفاقات لحظه‌آخری به‌سمتی رفت که در‌نهایت شاهد افزایش چشمگیر قیمت قبل از پایان حراج بودیم.

اگر این سؤال در ذهن شما پیش آمده است که اصلاً از کجا خریداران مطمئن بودند که جعبه‌ی دستگاه مذکور تاکنون باز نشده است، باید بگوییم LCG Auctions آن را تأیید کرده و می‌گوید بسته‌بندی آن سالم و کارخانه‌ای بوده است.

تفاوت بین آیفون ۲۰۰۷ و مدلی که در سال ۲۰۲۲ می‌توانید بخرید، چیست؟ ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که در آن سال‌ها اپ استور وجود نداشت؛ پس با اپلیکیشن‌هایی که همراه گوشی هوشمند به‌دست شما می‌رسیدند، روبه‌رو خواهید شد که ازجمله‌ی آن‌ها می‌‎توان به یوتیوب و سافاری و آب‌وهوا اشاره کرد.

همچنین، آیفون‌های جدید فضای بسیار بیشتری دارند. اکنون کمترین میزان فضای ذخیره‌سازی در گوشی هوشمند اپل حداقل ۳۲ گیگابایت و حداکثر یک ترابایت است. آیفون اصلی در مدل‌های ۴ و ۸ و ۱۶ گیگابایتی عرضه شد.

درحالی‌که اولین آیفون با نقشه عرضه شد، هیچ ردیابی GPS وجود نداشت؛ بنابراین، تنها راه برای یافتن مسیر شما این بود که آدرس فعلی‌تان را به‌همراه آدرس مقصد تایپ کنید. در‌نهایت نیز باید گفت خبری از سیری نبود؛ بنابراین، باید بدون وابستگی به دستیاری مجازی که دستورالعمل‌های گام‌به‌گام را به شما می‌دهد، با دستگاهتان کار می‌کردید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات