سامسونگ شاید گلکسی S23 پرو را به‌جای مدل پلاس معرفی کند

یک‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر قاب‌های منتسب به گوشی‌های سری گلکسی S23 نشان می‌دهند که احتمالاً یکی از مدل‌های این خانواده پسوند «پرو» را به‌جای «پلاس» یدک می‌کشد.
تبلیغات

حساب کاربری Ice universe در توییتر که سابقه‌ی طولانی‌مدتی در افشای اخبار سامسونگ دارد، تصاویر مجموعه‌ی جدیدی از قاب محافظ گوشی را منتشر کرده است که ظاهراً برای دستگاه‌های سری گلکسی S23 آماده شده‌اند.

در نگاه اول، نکته‌ی بحث‌برانگیزی در تصاویر دیده می‌شود. یکی از دستگاه‌ها با نام گلکسی اس ۲۳ «پرو» خطاب شده است؛ درحالی‌که انتظار داریم سامسونگ گلکسی اس ۲۳ «پلاس» را معرفی کند. البته Ice universe می‌گوید عبارت چاپ‌شده روی قاب اشتباه است و این وسیله‌ی جانبی برای گلکسی اس ۲۳ پلاس تولید شده است.

به‌نظر می‌رسد بخشی از قاب که به دوربین پشتی ارتباط دارد، تقریباً هم‌سطح با بدنه‌ی گوشی است. بدین‌ترتیب، پیش‌بینی می‌شود گلکسی‌های رده‌بالای جدید سامسونگ دوربین ضخیمی نداشته باشند. شایعه‌ها می‌گویند گلکسی S23 اولترا پنج دوربین (شامل دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی) در پنل پشتی دارد. جای‌دادن این دوربین‌ها در برآمدگی‌هایی که ضخامتی نسبتاً هم‌سطح با بدنه داشته باشند، تحسین‌برانگیز است.

به‌گزارش نوت‌بوک‌‌چک، شایعه‌های قدیمی می‌گویند گلکسی S23 اولترا به‌طورکلی شباهت‌های زیادی به گلکسی S22 اولترا دارد؛ اما از لبه‌های صاف‌تری بهره می‌گیرد و بیشتر از مدل قبل حالت جعبه‌مانند دارد. این مشخصه‌های ظاهری باعث می‌شوند گلکسی S23 اولترا مدرن‌تر به‌نظر برسد. تصاویر منتسب به قاب گلکسی S23 اولترا نشان می‌دهند این گوشی مثل گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس از گوشه‌های گرد استفاده می‌کند؛ درحالی‌که خودِ قاب گوشه‌های نسبتاً تیز دارد. گفتنی است قاب‌های گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس گوشه‌ای گرد دارند تا با گوشه‌ی گرد این دو دستگاه سازگار باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات