گلکسی S23 اولترا نسبت به نسل پیشین حاشیه‌های نازک‌تری خواهد داشت

پنج‌شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین تصویر فاش شده از گلکسی S23 اولترا کاهش حاشیه‌های این گوشی هوشمند نسبت به نسل پیشین را نشان می‌دهد.
تبلیغات

رسانه کره‌ای ETNews در ۲۸ سپتامبر اعلام کرد سامسونگ در حال بررسی عرضه زودتر سری گلکسی اس ۲۳ نسبت به خانواده Galaxy S22 است. بنابراین احتمالاً در ژانویه شاهد رونمایی از این محصول خواهیم بود. در این خانواده گلکسی اس ۲۳ اولترا قدرتمندترین عضو خواهد بود.

یکی از بزرگ‌ترین تغییرات تا به امروز برای سری گلکسی اس در سال ۲۰۲۲ اتفاق افتاد. سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا را بازسازی کرد تا آن را بیشتر به گلکسی نوت شبیه کند. بدین‌ترتیب طراحی آن به‌صورت مستطیلی تغییر پیدا کرد و با S Pen‌ همراه شد. حال در این میان افشاگر معروف Ice Universe تصویری را به اشتراک گذاشته که گلکسی اس ۲۳ اولترا را به نمایش می‌گذارد. نکته‌ی مهمی این که در عکس منتشرشده و توجه ما را به خود جلب می‌کند، حاشیه‌های دستگاه است که نسبت به نسل پیشین نازک‌تر است.

حتی خود این افشاگر نیز در متن توییت خود مستقیماً به حاشیه‌های دستگاه اشاره کرده است. در ادامه می‌توانید تصویر فاش‌شده توسط Ice Universe در توییتر را مشاهده کنید:

رندر نمایشگر و بدنه گلکسی اس ۲۳ اولترا

چندی پیش نیز رندرهای مفهومی اولیه این گوشی هوشمند توسط Technizo Concept در توییتر به اشتراک گذاشته شد. تصاویر فاش‌شده جانشین گلکسی S22‌ اولترا را با طراحی فوق‌العاده‌ای نشان می‌دادند که دارای ماژول دوربین عریض و دوربین اصلی بزرگ است.

بخش خارق‌العاده‌ی اس ۲۳ اولترا به دوربین اصلی مربوط می‌شود. براساس شایعات، این پرچم‌دار به‌جای دوربین ۱۰۸ مگاپیکسل استفاده‌شده در مدل‌های اخیر اولترا، به حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی‌ ISOCELL HP3 مجهز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات