شاید گلکسی A54 با دوربین اصلی ضعیف‌تری از مدل قبلی این گوشی عرضه شود

دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارشی جدید، احتمال دارد دوربین گلکسی A54 حداقل ازنظر تعداد مگاپیکسل‌ از نسل قبلی این گوشی هوشمند ضعیف‌تر باشد.
تبلیغات

درحالی‌که حدود شش ماه از عرضه‌ی گلکسی A53 به بازار می‌گذرد، شایعات جدید نشان می‌دهد سامسونگ کار روی گلکسی A54 را از مدتی قبل آغاز کرده است. علاوه‌براین، شنیده‌ها حاکی از آن است که احتمالاً مگاپیکسل‌های دوربین اصلی گلکسی A54 از نسل قبلی این محصول کمتر خواهد بود و امروز گزارش جدیدی منتشر شده است که این موضوع را باردیگر تأیید می‌کند.

گلکسی‌کلاب که سابقه‌ی درخشانی در افشای اطلاعات گوشی‌های آینده‌ی سری گلکسی سامسونگ دارد، اعلام کرده است که گلکسی A54 از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد که نشان می‌دهد این محصول حداقل ازنظر تعداد مگاپیکسل ضعیف‌تر از مدل قبلی آن خواهد بود. در مقام مقایسه، گلکسی A52 و A53 هر دو با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی روانه‌ی بازار شدند.

متأسفانه جزئیاتی از سایر مشخصات دوربین اصلی A54 دردسترس نیست. به‌گزارش SamMobile، حسگر دوربین اصلی این محصول با حسگر استفاده‌شده در دوربین ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس یکسان نخواهد بود.

درواقع، انتظار می‌رود دوربین اصلی A54 به حسگر ۵۰ مگاپیکسلی میان‌رده‌ای مجهز شود که از اواسط سال ۲۰۲۲ در برخی از گوشی‌های این شرکت به‌کاررفته است.

به‌هرحال، امیدواریم این خبر واقعیت نداشته باشد. گلکسی A52 و A53 با برخی از ویژگی‌های گوشی‌های پرچم‌دار ازجمله مقاومت دربرابر آب و نمایشگر با نرخ نوسازی درخورتوجه و بلندگوهای استریو عرضه شده‌اند و دورازانتظار نیست که A54 نیز همین روند را ادامه دهد و برای جلب توجه بیشتر مشتریان، حتی به دوربین اصلی قدرتمند‌تری از مدل‌های قبلی خود مجهز شود.

علاوه‌براین، برخی شایعات حاکی از آن است که گلکسی A54 و برخی دیگر از گوشی‌های میان‌رده‌ی آینده‌ی سامسونگ احتمالاً بدون دوربین تشخیص‌ عمق عرضه خواهند شد. درحال‌حاضر جزئیات زیادی درباره‌ی این موضوع منتشر نشده و هنوز حدود شش ماه دیگر تا عرضه‌ی این محصول باقی مانده است؛ به‌همین دلیل، نمی‌توان با قاطعیت درباره‌ی ویژگی‌های آن صحبت کرد. دراین‌میان، تقریباً مطمئن هستیم که این گوشی با اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5 روانه‌ی بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات