انتشار رندرهای گلکسی A14 طراحی گوشی هوشمند بعدی سامسونگ را فاش کرد

دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
با انتشار رندرهای گلکسی A14 طراحی ظاهری این گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش Infinity-U، اندازه ۶٫۸ اینچی و وضوح FullHD+ فاش شد.
تبلیغات

سامسونگ در دسامبر گذشته گلکسی A13 5G را معرفی کرد، مدل 4G آن در ماه مارس آمد و در ژوئن نسخه‌ی مجهز به هلیو G80 به این خط تولید ملحق شد. در چند ماه آینده، می‌توانیم شاهد رونمایی این برند کره‌ای از گلکسی A14 باشیم که رندرهای آن فاش شده‌اند.

به گزارش GSMArena، برخلاف گلکسی A13 که با صفحه‌نمایش Infinity-V عرضه شد، گلکسی A14 دارای صفحه‌نمایش Infinity-U خواهد بود. این گوشی هوشمند می‌تواند دارای پنل LCD با اندازه ۶٫۸ اینچ مورب و وضوح FullHD+ باشد.

قسمت پشتی سامسونگ گلکسی A14 شبیه به گلکسی A13 5G به نظر می‌رسد زیرا به جای چهار دوربین در مدل‌های 4G، سه دوربین دارد و فلش در سمت راست بین دو دوربین اول قرار گرفته است.

قاب سمت راست سامسونگ گلکسی A14 دکمه‌ی تنظیم صدا و پاور دیده می‌شود که به‌عنوان اسکنر اثرانگشت عمل می‌کند، درحالی‌که اسلات سیم‌کارت در سمت چپ قرار دارد. در پایین پورت USB-C دیده می‌شود که در کنار جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری، میکروفون و مشبک بلندگو جای گرفته است.

رندر پنل پشتی و نمایشگر گلکسی A14
رندر پنل پشتی و نمایشگر گلکسی A14

این منبع ادعا می‌کند که ابعاد گلکسی A14 سامسونگ ۱۶۷٫۷ در ۷۸٫۷ در ۹٫۳ میلی‌متر است که ۰٫۵ میلی‌متر ضخامت‌ بیشتری نسبت به مدل‌های 4G و 5G گلکسی A13 دارد. اینکه آیا این افزایش ضخامت منجر به افزایش ظرفیت باتری از ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت در گلکسی A13 می‌شود یا خیر، هنوز مشخص نیست.

احتمالاً در ماه‌های آینده بیشتر در مورد سامسونگ گلکسی A14 خواهیم شنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات