گلکسی A04s با نمایشگر ۹۰ هرتزی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برای بازار هند معرفی شد

دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ جدیدترین گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ی خود موسوم به گلکسی A04s را با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و تراشه‌ی اگزینوس ۸۵۰ برای بازار هند معرفی کرد.
تبلیغات

گلکسی A04s که ماه گذشته رسماً برای بازار اروپا معرفی شد، حالا در هند نیز دردسترس مشتریان قرار گرفته است. گوشی اقتصادی جدید سامسونگ از صفحه‌نمایش بزرگ و دوربین اصلی مناسب بهره می‌برد و به‌فروش می‌رسد. گلکسی A04s در هند با برچسب قیمت ۱۳,۴۹۹ روپیه (حدود ۱۷۰ دلار) و در رنگ‌بندی مشکی و مسی و سبز عرضه شده است.

خریداران می‌توانند این محصول را ازطریق وب‌سایت رسمی سامسونگ و خُرده‌فروشی‌های مجاز این شرکت و فروشگاه‌های آنلاین بزرگ هند سفارش دهند. علاوه‌براین، افرادی که این دستگاه را با استفاده از کارت‌های One Card و SBI Bank و Slice تهیه کنند، ۱,۰۰۰ روپیه به‌طور نقدی و فوری به‌عنوان تخفیف دریافت خواهند کرد.

مشخصات گلکسی A04s

گلکسی A04s سامسونگ به صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی IPS LCD با وضوح HD پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، تراشه‌ی اگزینوس ۸۵۰، ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قابلیت ارتقا ازطریق اسلات کارت microSD تا یک ترابایت و باتری ۵۰۰۰ میلی‌‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۵ وات مجهز شده است. این دستگاه به‌طور‌پیش‌فرض رابط‌ کاربری سفارشی سامسونگ One UI 4.1 مبتنی‌بر اندروید ۱۲ را اجرا می‌کند و تا دو به‌روزرسانی اصلی این سیستم‌عامل را نیز دریافت خواهد کرد.

به‌نوشته‌ی SamMobile، در بخش جلویی گلکسی A04s دوربین ۵ مگاپیکسلی تعبیه شده است و در پنل پشتی آن دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 1080p و دوربین تشخیص‌ عمق ۲ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی به‌چشم می‌خورد. از دیگر ویژگی‌های A04s می‌توان به پشتیبانی از LTE، دو سیم‌کارت هم‌زمان، وای‌فای ۵، موقعیت‌یاب (GPS)، بلوتوث ۵، درگاه USB C و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات