آیفون ۱۵ اولترا احتمالاً جایگزین مدل پرو مکس خواهد شد

دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
اپل اخیراً سری آیفون ۱۴ را روانه‌ی بازار کرده است؛ اما از همین‌حالا شاهد انتشار شایعات و اطلاعات درباره‌ی نسل بعدی گوشی‌های هوشمند این شرکت هستیم و جدیدترین خبرها از تغییر در نام‌گذاری سری آیفون ۱۵ خبر می‌دهند.
تبلیغات

مارک گورمن از بلومبرگ می‌گوید اپل کار روی مدل پرچم‌دار جدید گوشی‌های خود، یعنی آیفون ۱۵ اولترا را آغاز کرده است که جایگزین مدل پرو مکس خواهد شد. این گزارش اضافه می‌کند که سری آیفون ۱۵ احتمالاً با درگاه USB C روانه‌ی بازار خواهند شد. علاوه‌براین، گزارش‌هایی وجود دارد‌ که همه‌ی مدل‌های این سری با قابلیت داینامیک آیلند فروخته خواهند شد.

تغییر نام از پرو مکس به اولترا تعجب‌آور نیست و با‌‌‌توجه‌‌‌‌به اینکه اکنون حتی مدل اولترا اپل واچ نیز روانه‌ی بازار شده است، منطقی به‌نظر می‌رسد که این شرکت از همین نام در آیفون‌های خود نیز بهره ببرد. اپل پس از عرضه‌ی دو نسل از آیفون مینی، امسال آن را با آیفون ۱۴ پلاس جدید جایگزین کرد و مدل کوچک دیگر تولید نخواهد شد.

به‌نوشته‌ی Gizmochina، فروش مدل مینی آیفون چندان چشمگیر نبود؛ بنابراین، اپل با فرض اینکه مشتریان به خرید گوشی‌های کوچک تمایلی ندارند، تصور کرد به مدل پلاس آن روی خواهند آورد. البته گزارش‌ها حاکی از آن است که آمار فروش آیفون ۱۴ پلاس نیز چندان موفق نیست و این شرکت تولید این مدل را کاهش داده است تا ظرفیت تولید خود را به مدل‌های پرو اختصاص دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات