سامسونگ دارندگان گلکسی S6 را با به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید غافلگیر کرد

جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ که مدتی پیش گلکسی S8 و گلکسی S7 را به‌روزرسانی کرده بود، روز گذشته با به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی به استقبال دارندگان گلکسی S6 رفت.
تبلیغات

سامسونگ گوشی گلکسی S6 را در اوایل سال ۲۰۱۵ دردسترس قرار داد و اکنون پس از هفت سال، این گوشی دستگاهی قدیمی به‌حساب می‌آید. کره‌ای‌ها که در چند وقت اخیر روی خوشی به گوشی‌های قدیمی نشان داده‌اند، در جدیدترین اقدام خود برای جلب رضایت مشتریان به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی برای گلکسی اس ۶ منتشر کرده‌اند.

براساس گزارش Android Authority به‌نقل از گلکسی‌کلاب، شماری از دارندگان گلکسی S6 سامسونگ در هلند و بلژیک گزارش کرده‌اند که این گوشی به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت کرده است.

به‌نظر می‌رسد در هلند، آن دسته از گوشی‌های گلکسی S6 و گلکسی S6 اج و گلکسی S6 اج پلاس که ازطریق اپراتور ودافون خریداری شده‌اند به‌ترتیب فرم‌ور نسخه‌ی G920FXXU6EVG1 و G925FXXU6EVG3 و G928FXXU5CVG3 را دریافت کرده‌اند. در بلژیک، دارندگان نسخه‌ی آنلاک گوشی‌های گلکسی S6 و گلکسی S6 اج پلاس متوجه انتشار به‌روزرسانی نرم‌افزاری شده‌اند.

سامسونگ ماه گذشته‌ی میلادی به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی برای گلکسی S7 و گلکسی S8 منتشر کرد تا مشکلات GPS این دو گوشی را برطرف کند. در بخش توضیحات به‌روزرسانی گلکسی S6 به مشکل GPS اشاره نشده است، اما ظاهراً این به‌روزرسانی ثبات دستگاه را بالا می‌برد، برخی از باگ‌ها را برطرف می‌کند و باعث بهبود عملکرد گوشی می‌شود.

به‌روزرسانی‌هایی که سامسونگ برای گلکسی S7 و گلکسی S8 منتشر کرد به ترتیب ۳۱ مگابایت و ۴۲۰ مگابایت حجم داشتند، اما حجم به‌روزرسانی گلکسی S6 به تنها ۱۳ مگابایت می‌رسد. بنابراین با به‌روزرسانی بسیار کوچکی مواجه هستیم. فعلاً مشخص نیست که این به‌روزرسانی جزئی چه اصلاحات دیگری به غیر از موارد یادشده، در گلکسی S6 اعمال می‌کند. ممکن است این به‌روزرسانی به‌زودی در سایر کشورها نیز دردسترس قرار بگیرد.

پشتیبانی نرم‌افزاری از گوشی‌های هوشمند مسئله‌ی بسیار پر اهمیتی محسوب می‌شود و اپل همواره به‌خاطر پشتیبانی مناسب زبانزد خاص و عام بوده است. سامسونگ و سایر شرکت‌های اندرویدی در سال‌های اخیر تلاش زیادی کرده‌اند تا پشتیبانی نرم‌افزاری از دستگاه‌هایشان را بهبود دهند. شرکت کره‌ای در چند وقت اخیر دستگاه‌های قدیمی دیگری نظیر گلکسی A7 و گلکسی S10e را نیز به‌روزرسانی کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات