شیائومی 12T احتمالاً با تراشه Dimensity 8100 و اندروید ۱۲ عرضه خواهد شد

جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی 12T در گیک‌بنچ رؤیت شده است و اطلاعات این بنچمارک نشان می‌دهد این گوشی با تراشه‌ی Dimensity 8100، اندروید ۱۲ و حداکثر هشت گیگابایت رم روانه‌ی بازار خواهد شد.
تبلیغات

شرکت چینی شیائومی خود را برای معرفی گوشی‌های سری شیائومی 12T برای بازارهای جهانی آماده می‌کند. این سری شامل دومدل 12T و 12T Pro می‌شود که البته در بازار چین با نام ردمی K50S و ردمی K50S Pro عرضه خواهند شد.

انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده شاهد عرضه‌ی جهانی گوشی‌های سری 12T شیائومی باشیم. اکنون نام این محصولات در وب‌سایت بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شده است که برخی از مشخصات آن‌ها را به‌ ما نشان می‌دهد.

شیائومی 12T در گیک بنچ

طبق اطلاعات گیک‌بنچ، شیائومی 12T با شناسه مدل 22071212AG از تراشه‌ی هشت هسته‌ای (شامل چهار هسته‌ی ۲٫۸۵ گیگاهرتزی و چهار هسته‌ی ۲ گیگاهرتزی) بهره خواهد برد. با توجه به مشخصات این پردازنده، می‌توان گفت درواقع همان Dimensity 8100 است که از گرافیک Mali G610 استفاده می‌کند.

فهرست گیک‌بنچ همچنین نشان می‌دهد که شیائومی 12T با هشت گیگابایت رم و اندروید ۱۲ عرضه خواهد شد. امتیاز این دستگاه در بخش عملکرد تک‌هسته و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب ۷۵۳ و ۲۹۹۰ است.

مشخصات شیائومی 12T براساس شایعات

به گزارش Gizmochina، شیائومی 12T از صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی OLED با وضوح ۲۷۱۲ در ۱۲۲۰ پیکسل بهره خواهد برد. گفته می‌شود این نمایشگر از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد و دوربین سلفی نیز در بریدگی پانچ‌هول بالای آن تعبیه خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به حسگر اثرانگشت زیرنمایشگر آن اشاره کرد.

شیائومی 12T

علاوه‌براین گفته می‌شود شیائومی 12T با سیستم-روی-چیپ Dimensity 8100 درکنار ۸ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد. در بخش پشتی این دستگاه نیز شاهد یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی درکنار دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص‌عمیق ۲ مگاپیکسلی خواهیم بود. ازطرف دیگر، این محصول به دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. شایان‌ذکر است که طبق شنیده‌ها، دوربین اصلی این دستگاه فقط امکان ضبط ویدئو با وضوح 4K و نرخ ۳۰ فریم برثانیه را ارائه خواهد داد.

طبق شایعات، شیائومی 12T به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را به‌همراه رابط کاربری MIUI 13 اجرا می‌کند. سایر مشخصات احتمالی این دستگاه نیز شامل باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ فوق‌سریع سیمی ۱۲۰ وات می‌شود. گفته می‌‌شود که شارژر در جعبه‌ی این محصول ارائه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات