شیائومی 12S اولترا در آزمون دوربین DXOMark، آیفون 13 پرو مکس را پشت سر گذاشت

جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس امتیاز عملکرد دوربین شیائومی 12S اولترا در معیار DXOMark این دستگاه اکنون در جایگاهی بالاتر از آیفون ۱۳ پرو مکس اپل قرار گرفته است.
تبلیغات

شیائومی در ماه جولای از جدیدترین گوشی پرچم‌دار خود یعنی شیائومی 12S اولترا رونمایی کرد که البته این محصول به‌طور انحصاری فقط در بازار چین عرضه می‌شود. این دستگاه به‌دلیل عملکرد قدرتمند دوربین، مورد تحسین بسیاری از منتقدان قرار گرفته است. اکنون درحالی‌که چندماه از عرضه‌ی این گوشی می‌گذرد، سرانجام نتایج آزمون‌های DXOMark آن دردسترس قرار گرفته است.

به گزارش Gizmochina، شیائومی 12S اولترا موفق شده است در رتبه‌بندی جهانی DXOMark ازنظر عملکرد دوربین، جایگاه پنجم فهرست را به‌خود اختصاص دهد. این محصول در معیار مورداشاره، امتیاز ۱۳۸ را به‌دست آورد و بدین‌ترتیب آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس اپل که امتیاز هردو آن‌ها ۱۳۷ است را پشت سر گذاشت.

امتیاز شیائومی 12S اولترا در DXOMark

گوشی پرچم‌دار شیائومی 12S اولترا به‌دلیل کیفیت کلی تصویربرداری عالی خود در بیشتر سناریوها و تطبیق‌پذیری آن، مورد ستایش بسیاری از کاربران و منتقدان قرار گرفته است. یکی از نقاط قوت مهم این دستگاه، عملکرد بسیار خوب دوربین آن در نور کم است و می‌تواند محدوده‌ی دینامیکی گسترده‌ای را درحالت شب ارائه دهد. دوربین‌ فوق‌عریض و دوربین بزرگ‌نمایی این گوشی نیز تصاویر بسیار باکیفیتی را در همه‌ی فواصل ثبت می‌کنند و این مورد به‌خصوص برای سوژه‌هایی که در فاصله‌ی دور قرار دارند، بیشتر به‌چشم می‌خورد. دوربین این دستگاه درحالت فیلم‌برداری نیز عملکرد بسیار خوبی دارد و محدوده‌ی دینامیکی گسترده، رندر طبیعی بافت و نوردهی مناسبی ارائه می‌دهد.

البته گاهی اوقات دوربین شیائومی 12S اولترا، فاقد یک‌پارچگی است که باعث می‌شود تصاویر ثبت‌شده، با یکدیگر تفاوت داشته باشند. علاوه‌براین، پیش‌نمایش عکس‌های گرفته شده، همیشه با تصویر نهایی مطابقت ندارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات