می 11 اولترا با امتیاز ۱۴۳ در صدر رتبه‌بندی DxOMark قرار گرفت

دوشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی می 11 اولترا موفق شده است امتیاز ۱۴۳ را از DxOMark دریافت کند و با اختلاف چهار امتیاز نسبت‌به میت 40 پرو پلاس، در رتبه‌ی نخست برترین گوشی‌ها از لحاظ دوربین قرار بگیرد.
تبلیغات

ساعاتی قبل رتبه‌ی نخست DxOMark تغییر کرد. بر اساس آنچه GSMArena می‌نویسد، شیائومی می ۱۱ اولترا (Xiaomi Mi 11 Ultra) موفق شده است صدر رتبه‌بندی DxOMark را تصاحب کند. این گوشی با اختلاف چهار امتیازی در بالای پرچمدار هواوی یعنی میت 40 پرو پلاس جای می‌گیرد. شیائومی می 11 اولترا مجموع امتیاز ۱۴۳ را کسب کرده یعنی ۱۰ امتیاز بیشتر از می 10 اولترا (که سال گذشته‌ی میلادی عرضه شده بود).

اعضای تیم DxOMark تمامی فرآیندهای آزمایش دوربین را تمام کرده و امتیازهای مدنظرشان را به هر بخش داده‌اند؛ با این‌حال زمان کافی در اختیار نداشتند تا مقاله‌ی بررسی دوربین می 11 اولترا را به‌صورت کامل بنویسد. به‌همین دلیل مقاله‌ی بررسی که جزئیات کاملی در بر دارد بعدا منتشر می‌شود. 

می‌ 11 اولترا شیائومی در بخش عکس‌برداری به امتیاز ۱۴۸، در بخش بزرگ‌نمایی به امتیاز ۱۰۰ و در بخش فیلمبرداری به امتیاز ۱۱۷ دست پیدا کرده است. درمقایسه، هواوی میت 40 پرو پلاس توانسته بود در بخش‌های یادشده به‌ترتیب امتیاز ۱۴۴، ۹۸ و ۱۱۵ را کسب کند. 

شیائومی می 11 اولترا در پنل پشتی میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ایزوسل GN2 سامسونگ به‌همراه دوربین ۴۸ مگاپیکسلی پریسکوپی و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی فوق عریض است. روی برآمدگی دوربین پنل پشتی، صفحه‌نمایشی کوچک هم به‌چشم می‌خورد. می 11 اولترا بدنه‌ی سرامیکی دارد و در دو رنگ با قیمت پایه‌ی ۶۰۰۰ یوآن (۹۱۵ دلار) به بازار عرضه خواهد شد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات