مشخصات و قیمت گوشی تاشو موتورولا Razr 2022 یک روز پیش از رونمایی اعلام شد

چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
درحالی‌که فقط یک روز تا معرفی رسمی گوشی تاشو جدید موتورولا موسوم به Razr ۲۰۲۲ باقی مانده است، این شرکت جزئيات مربوط به قیمت این محصول را به‌اشتراک گذاشت.
تبلیغات

موتورولا تاکنون اطلاعات زیادی درمورد گوشی تاشو Razr ۲۰۲۲ و همچنین پرچم‌دار جدید خود یعنی X30 Pro منتشر کرده است. مدیرکل بخش موبایل لنوو در چین، اکنون قیمت Razr جدید را اعلام کرده؛ طبق گفته‌ی او، این محصول با برچسب قیمت ۶۰۰۰ یوان (معادل ۸۸۸ دلار) عرضه خواهد شد.

به گزارش GSMArena، برچسب ۸۸۸ دلاری برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی Razr ۲۰۲۲ درنظر گرفته شده است که با رم ۸ گیگابایت عرضه می‌شود. این محصول همچنین در مدل ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۸ گیگابایت و مدل ۵۱۲ گیگابایتی با رم ۱۲ گیگابایت دردسترس قرار خواهد گرفت. درهرصورت فردا شاهد رونمایی رسمی از این گوشی‌ها خواهیم بود و در آن زمان از قیمت سایر نسخه‌های آن مطلع خواهیم شد.

طبق شنیده‌ها، Razr ۲۰۲۲ موتورولا اولین گوشی تاشو مجهز به نمایشگر ۱۴۴ هرتزی خواهد بود. ابعاد صفحه‌نمایش OLED این دستگاه ۶٫۷ اینچ خواهد بود. نمایشگر بیرونی این دستگاه نیز ۲٫۷ اینچی درنظر گرفته شده است. طراحی خاص لولای این محصول به‌نحوی است که هیچ شکافی هنگام بسته‌شدن آن دیده نشود. از دیگر ویژگی‌های تاشو بعدی موتورولا می‌توان به تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر 1/1.55 اینچی با پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) و دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی اشاره کرد.

موتورولا X30 Pro

درمورد X30 Pro نیز انتظار می‌رود این محصول اولین گوشی با دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی باشد. موتورولا از حسگر ISOCELL HP1 سامسونگ (1/1.22 اینچ) در این دوربین بهره گرفته است.

حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی HP1

گفته می‌شود X30 Pro موتورولا می‌تواند عکس‌هایی با وضوح کامل ۲۰۰ مگاپیکسلی ثبت کند که مطمئناً فضای ذخیره‌سازی زیادی اشغال خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات