گوشی گیمینگ لنوو Legion Y70 با طراحی ساده‌ و حداکثر ۱۶ گیگابایت رم معرفی می‌شود

دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
لنوو گوشی هوشمند Legion Y70 را در ۱۳ آگوست ۲۰۲۲ (۲۲ مرداد ۱۴۰۱) رسماً رونمایی خواهد کرد. حالا رندرهای رسمی این دستگاه دردسترس قرار گرفته است که طراحی آن را به ما نشان می‌دهد.
تبلیغات

برند Legion نشان می‌دهد Legion Y70 محصولی گیمینگ خواهد بود. بااین‌حال، این مدل درمقایسه‌با Legion Y90 که مارس ۲۰۲۲ معرفی شد، ساده‌تر خواهد بود. لنوو تأیید کرده است که Y70 در سه رنگ خاکستری و سفید و قرمز عرضه خواهد شد.

قسمت میانی پنل پشتی Y90 میزبان دوربین سه‌گانه درکنار سیستم نورپردازی RGB است. بااین‌حال، طراحی دوربین سه‌گانه‌ی Y70 معمولی خواهد بود و در گوشه‌ی سمت چپ بالای بدنه‌ی پشتی آن قرار دارد. این گوشی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS و دوربین اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

گوشی Lenovo Legion Y70
گوشی Lenovo Legion Y70
گوشی Lenovo Legion Y70
گوشی Lenovo Legion Y70

به‌گزارش Gizmochina نیز، Legion Y70 از صفحه‌نمایش ۶٫۵۸ اینچی AMOLED با وضوح Full HD پلاس و احتمالاً نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز استفاده خواهد کرد. دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی این گوشی نیز در بریدگی پانچ‌هول بالای نمایشگر قرار دارد.

ناگفته نماند که لنوو Legion Y70 به تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 و حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع LPDDR5 و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از نوع UFS 3.1 مجهز خواهد شد. انرژی لازم برای کار با این گوشی هوشمند را نیز باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۸ وات تأمین خواهد کرد.

از دیگر ویژگی‌های لنوو Legion Y70 می‌توان به حسگر اثرانگشت زیرنمایشگر و سیستم‌عامل اندروید ۱۲ با پوسته‌ی سفارشی ZUI اشاره کرد. درپایان باید بگوییم که هنوز قیمت نهایی این دستگاه مشخص نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات