تبلت Xiaoxin Pad Pro 2022 لنوو به‌زودی در رنگ‌بندی متنوع معرفی خواهد شد

دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
لنوو با ارسال چند پست در ویبو، تأیید کرد تبلت Xiaoxin Pad Pro ۲۰۲۲ به‌زودی رسماً معرفی خواهد شد. این محصول در رنگ‌بندی متنوع و با نمایشگر AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز عرضه خواهد شد.
تبلیغات

لنوو در صفحه‌ی رسمی ویبو خود اطلاعاتی درمورد تبلت Xiaoxin Pad Pro ۲۰۲۲ به‌اشتراک گذاشت. براساس اعلام این شرکت، این دستگاه در رنگ‌های مختلفی ازجمله سبز، خاکستری، آبی، نارنجی و چند رنگ دیگر دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

به گزارش NotebookCheck، تبلت Xiaoxin Pad Pro ۲۰۲۲ از روکشی با جنس چرم گیاهی بهره خواهد برد که جلوه‌ای دورنگ به بدنه‌ی آن می‌بخشد. این محصول همچنین به نمایشگری با مشخصات فنی مشابه صفحه‌نمایش Pad Pro 12.6 مجهز خواهد شد.

طبق اعلام لنوو، Xiaoxin Pad Pro جدید از وضوح 2.5K بهره خواهد برد و از رنگ‌های ۱۰ بیتی، سیستم کاهش نور و فناوری محافظت از چشم TÜV پشتیبانی خواهد کرد. ابعاد نمایشگر این محصول ۱۱٫۲ اینچ خواهد بود اما جزئيات مربوط به ظرفیت باتری آن هنوز مشخص نیست.

گفته می‌شود Xiaoxin Pad Pro ۲۰۲۲ در دو نسخه با تراشه‌های Kompanio 1300T مدیاتک و اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام عرضه خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به بلندگوهای JBL و ضخامت هفت میلی‌متری آن اشاره کرد. لنوو هنوز اشاره‌ای به تاریخ معرفی این دستگاه نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات