سامسونگ با روشی هوشمندانه ظرفیت باتری گلکسی زد فلیپ ۴ را افزایش داده است

دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ با استفاده از روشی خلاقانه، ظرفیت باتری گوشی تاشو جدید خود موسوم به گلکسی زد فلیپ ۴ را افزایش داده است. این محصول طی چند روز آینده در رویداد آنپکد ۲۰۲۲ این شرکت رسماً رونمایی خواهد شد.
تبلیغات

رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ تا چند روز دیگر برگزار خواهد شد و این یعنی باید منتظر تعداد زیادی شایعه و خبر درمورد محصولات جدید این شرکت باشیم. اکنون در یکی از گزارش‌های اخیر به مهندسی هوشمندانه‌ی غول فناوری کره‌ای برای افزایش ظرفیت باتری گلکسی زد فلیپ ۴ اشاره شده است.

در مقام مقایسه، گلکسی زد فلیپ ۳ از باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که نسبت به استانداردهای امروزی، زیاد نیست و درواقع این گوشی احتمالاً نمی‌تواند با هربار شارژ، یک روز کامل دوام بیاورد. درهرحال، گلکسی زد فلیپ ۴ می‌تواند این مورد را تغییر دهد. طبق گزارش‌های اخیر، سامسونگ از لولای کوچک‌تری در این گوشی تاشو استفاده کرده که نسبت به زد فلیپ ۳ حدود پنج‌ میلی‌متر باریک‌تر شده است.

به گزارش WccfTech، شرکت کره‌ای با بهره گرفتن از لولای باریک‌تر در مدل جدید زد فلیپ، ظرفیت باتری آن را از ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعت به ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعت ارتقا داده است که نشان‌دهنده‌ی بهبود ۱۲ درصدی در شارژدهی این محصول است. تصاویر فاش شده از زد فلیپ ۴ نشان می‌دهد این دستگاه نسبت به مدل قبلی خود اکنون با هربار شارژ، تا چهارساعت بیشتر دوام خواهد آورد.

علاوه‌براین گفته می‌شود گلکسی زد فلیپ ۴ از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. درواقع انتظار می‌رود با استفاده از شارژر ۲۵ واتی یا شارژرهای قدرتمندتر، باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی این گوشی تاشو فقط در ۳۰ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ شود. همچنین ازآنجاکه مدل بعدی زد فلیپ از تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 بهره خواهد برد، معماری چهار نانومتری این سیستم-روی-چیپ (SoC) می‌تواند در مصرف باتری، بهینه‌تر عمل کند.

البته هنوز مشخص نیست آیا سامسونگ در ازای ارائه‌ی این تغییرات و بهبودها روی گلکسی زد فلیپ ۴، قیمت بیشتری برای این محصول درنظر خواهد گرفت یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات