احتمال افزایش قیمت گلکسی زد فلیپ 4، زد فولد 4 و واچ 5 قوت گرفت

جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این خبر بدی برای طرفداران اروپایی گوشی‌های تاشدنی و ساعت‌های هوشمند پیشرفته سامسونگ است؛ زیرا قیمت‌ها از ۲۰ یورو تا ۲۰۰ یورو افزایش پیدا می‌کند.
تبلیغات

زمان زیادی به رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ باقی نمانده و اکنون قیمت محصولات بعدی گلکسی توسط Steve Hemmerstoffer برای بازار اروپا فاش شده است. براساس این گزارش، گوشی‌های تاشدنی و گلکسی واچ ۵ آینده افزایش قیمت از ۲۰ یورو تا ۲۰۰ یورو را تجربه خواهند کرد.

پیش‌بینی می‌شود قیمت گلکسی فولد ۴ برای مدل پایه ۱۸۰۰ یورو (۱۸۳۴ دلار) باشد و قیمت مدل پرچم‌دار مجهز به ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی تا ۱۹۲۰ یورو (۱۹۵۵ دلار) افزایش پیدا کند. قیمت گلکسی فلیپ ۴ از ۱۱۰۹ یورو (۱۱۳۰ دلار) تا ۱۱۷۰ یورو (۱۲۱۲ دلار) خواهد بود.

در مورد ساعت‌های هوشمند، قیمت گلکسی واچ ۵ از ۳۰۰ یورو (۳۰۵ دلار) تا ۳۸۰ یورو (۳۸۷ دلار) افزایش پیدا خواهد کرد و قیمت گلکسی واچ ۵ پرو از ۴۷۰ یورو (۴۷۸ دلار) شروع و به ۵۰۰ یورو (۵۰۹ دلار) خواهد رسید.

با توجه به اینکه تبدیل‌ها بدون مالیات و تبلیغات هستند، این قیمت‌های فاش‌شده همگی بیشتر از قیمت‌های خرده‌فروشی فعلی برای مدل‌های مشابه هستند، به‌طوری که گلکسی زد فلیپ ۷۰ یورو بیشتر از زد فلیپ ۳ برای مدل پایه خود قیمت دارد. سامسونگ برای اولین‌بار است که Watch 5 Pro را عرضه می‌کند و قیمت آن ۲۰۰ یورو بیشتر از گلکسی واچ ۴ پایه خواهد بود.

بااینکه قبلاً پیش‌بینی شده بود سامسونگ قیمت گلکسی فلیپ و فولد ۴ را کاهش دهد، این گزارش‌ها از افشاگر یادشده خلاف آن را نشان می‌دهد. درهر‌حال با گذشت زمان و در جریان رویداد آنپکد ۱۹ مرداد همه‌‌ی این موارد مشخص خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات