اپل در ویدیویی جدید به سؤالات رایج کاربران درباره مهاجرت از اندروید به آیفون پاسخ داد

سه‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل با انتشار یک ویدئو، توضیحاتی درمورد مهاجرت از دستگاه‌های اندروید به آیفون منتشر کرده که در آن به سؤالات رایج این کاربران پاسخ داده است.
تبلیغات

اپل کمتر از دو ماه دیگر نسل بعدی گوشی‌های هوشمند خود یعنی سری آیفون ۱۴ را رسماً رونمایی خواهد کرد. همان‌طور که این شرکت خود را برای رویداد مورداشاره آماده می‌کند، صفحه‌ی خرید آیفون ۱۳ در فروشگاه آنلاین آن به‌روزرسانی شده است و اکنون به بیشتر سؤالات دارندگان گوشی‌های اندرویدی پاسخ می‌دهد تا این دسته‌ از مشتریان بتوانند مزایایی مهاجرت به آیفون را بهتر درک کنند.

اپل در ویدئوی جدیدی که در کانال یوتیوب خود به‌اشتراک گذاشته، توضیحاتی درمورد مهاجرت کاربران دستگاه‌های اندرویدی به آیفون ارائه کرده است. این شرکت همچنین به سؤالات رایج کاربران در این‌ زمینه پاسخ داده است.

ویدئو جدید اپل به سؤالاتی که اکثر کاربران اندروید قبل از خرید آیفون با آن‌ مواجه می‌شوند پاسخ می‌دهد. این پرسش‌ها طیف وسیعی از موضوعات ازجمله انتقال به iOS، کسب‌وکار، قابلیت اطمینان، به‌روزرسانی نرم‌افزاری، حریم‌خصوصی و پشتیبانی را دربرمی‌گیرد.

به نوشته‌ی 9to5mac، اپل درمورد هفت نکته‌ی مهم هنگام مهاجرت از اندروید به آیفون صحبت می‌کند؛ سؤالات مهمی که مطمئناً کاربران اندروید پس از عرضه‌ی سری آیفون ۱۴ با آن‌ها مواجه خواهند شد.

  • اگر به آیفون مهاجرت کنم، آیا انتقال مخاطبان، عکس‌ها و پیام‌ها آسان خواهد بود؟
  • آیا می‌توانم گوشی اندرویدی خود را با یک آیفون تعویض کنم؟
  • آیفون می‌تواند تا چندوقت بدون مشکل کار کند؟
  • آیا آیفون قابل اطمینان است؟
  • آیا آیفون، جدیدترین به‌روزرسانی‌ها را دریافت خواهد کرد؟
  • اطلاعات شخصی من چگونه محافظت می‌شود؟
  • آیا اپل به من پشتیبانی ارائه خواهد کرد؟

همان‌طور که اشاره شد، اپل کمتر از دو ماه دیگر نسل جدید آیفون‌های خود را معرفی خواهد کرد. این شرکت مثل همیشه گوشی‌های هوشمند خود را ازطریق اپراتورهای تلفن‌همراه با تخفیف‌های ویژه عرضه می‌کند. البته غول فناوری مستقر در کوپرتینو، اکنون در ازای دریافت دستگاه‌های اندرویدی برای معاوضه با آیفون، ارزش‌ کمتری برای گوشی‌های اندرویدی قائل می‌شود.

تماشا در آپارات

انتظار می‌رود سری آیفون ۱۴ در دو مدل استاندارد و دومدل پرو عرضه شود. سری پرو این محصول احتمالاً از طراحی جدید، دوربین بهبودیافته و پردازنده‌ی سریع‌تر بهره خواهند برد. علاوه‌براین گفته می‌شود اپل ظرفیت باتری این گوشی‌ها را افزایش داده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات