نوکیا لومیا 505 رسما معرفی شد: نمایشگر 3.7 اینچ AMOLED، پردازنده تک‌هسته‌ای، باتری 1300 میلی‌آمپرساعت

شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
نوکیا محصول جدید خود یعنی لومیا 505 را رسما در مکزیک معرفی کرد. این دستگاه ویندوز فون که در رده گوشی‌های زیر متوسط قرار می‌گیرد، طی هفته‌های آینده از طریق سرویس‌دهنده مخابراتی تلسل مکزیک راهی بازار خواهد شد. در ادامه مطلب می‌توانید مشخصات این گوشی هوشمند را مشاهده کنید.
تبلیغات

لومیا 505 در سه رنگ قرمز، صورتی و مشکی ارائه می‌گردد و مجهز به نسخه 7.8 سیستم‌عامل ویندوز فون می باشد. این دستگاه از یک نمایشگر 3.7 اینچی AMOLED و یک پردازنده تک‌هسته‌ای 800 مگاهرتز با 256 مگابایت حافظه RAM بهره می‌برد. هنوز مشخص نیست که آیا نمایشگر این دستگاه از تکنولوژی ClearBlack نوکیا استفاده می‌کند یا خیر، ولی در هر صورت چنین نمایشگری یرای یک گوشی ارزان‌قیمت ویژگی بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

در پشت این دستگاه یک دوربین 8 مگاپیکسل (البته فاقد فناوری کارل زایس) وجود دارد. نوکیا برای آن که قیمت این گوشی را پایین نگه دارد، از دوربین جلو صرف نظر نموده و متاسفانه حافظه قابل دسترس برای کاربر نیز تنها 4 گیگابایت است. البته مایکروسافت و نوکیا 7 گیگابایت فضای ابری اسکای‌درایو را به دارندگان این گوشی هدیه می‌دهند.

نوکیا لومیا 505 وزنی معادل با 131 گرم دارد و ابعاد آن 11.3×61.2×118.1 میلی‌متر می‌باشد. این ویندوز فون دارای یک باتری 1300 میلی‌آمپرساعت است که نوکیا مدعی است می تواند به طور مداوم 36 ساعت موزیک پخش کند یا می‌توان با آن 7.2 ساعت در شبکه 3G به مکالمه پرداخت. زمان استندبای آن نیز حدودا 600 ساعت خواهد بود.

اطلاعات مربوط به قیمت و زمان عرضه این گوشی به زودی توسط تلسل اعلام خواهد شد. لومیا 505 احتمالا طی چند هفته پیش‌رو روانه بازار می‌گردد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات