گوشی هوشمند پوکو M5 با اندروید ۱۲ و وای‌فای دوبانده احتمالاً به‌زودی معرفی می‌شود

یک‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با توجه به دیده شدن نام پوکو M5 در برخی سایت‌های صدور گواهی مختلف، احتمال دارد به‌زودی شاهد رونمایی از این گوشی هوشمند باشیم.
تبلیغات

پوکو پس از موفقیت بزرگی که با پوکو F4 5G در هند به‌دست آورد، اکنون درحال کار روی گوشی جدیدی با نام پوکو M5 است. این محصول قبلاً در برخی وب‌سایت‌های صدور گواهی ازجمله FCC، IMEI، IMDA و BIS دیده شده است. وجود این گوشی ابتدا با بررسی رابط کاربری اختصاصی شیائومی مشخص شد. ثبت این دستگاه در همه‌ی کانال‌های اشاره‌شده تأیید می‌کند که این محصول به‌زودی در هند و سایر بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

داده‌های ثبت‌شده از پوکو M5 در برخی از سایت‌های گواهی، به ویژگی‌های این دستگاه اشاره دارد. وب‌سایت Xiaomiui اولین‌بار نام این محصول را شناسایی کرد و پس از آن شاهد رؤیت نام آن در برخی سایت‌های صدور گواهی بودیم. این گوشی هوشمند ناشناخته با نام رمز Rock and Stone و شماره مدل 22071219CG شناخته می‌شود که بعداً تأیید شد به پوکو M5 اشاره دارد.

مدتی بعد پوکو M5 در سایت شرکت‌های صدور گواهی ازجمله BIS، IMDA و FCC با همان شماره مدل قبلی فهرست شد. اگر این اطلاعات را مدنظر قرار دهیم، گوشی آینده‌ی پوکو به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۲ عرضه خواهد شد. این داده‌ها همچنین تأیید می‌کنند که گوشی موردبحث 4G است و از وای‌فای دوبانده ۲٫۴ و ۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. گواهی IMDA نشان‌دهنده‌ی گوشی دیگری با نام پوکو M5s است.

به‌نوشته‌ی شیائومی تودی، پوکو M5s نسخه‌ی تغییرنام‌یافته‌ی ردمی نوت ۱۰ اس خواهد بود و به‌همین دلیل به‌احتمال زیاد از صفحه‌نمایش ۶٫۴۳ اینچی AMOLED با وضوح Full HD و همچنین تراشه‌ی Helio G95 مدیاتک بهره خواهد برد. علاوه‌براین انتظار می‌رود این دستگاه به دوربین پشتی چهارگانه شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی، و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر مجهز شود. از دیگر ویژگی‌های موردانتظار برای این دستگاه می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ وات اشاره کرد. دو گوشی جدید پوکو احتمالاً با برچسب قیمت ۱۶۰ دلار یا ارزان‌تر به بازار عرضه خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات