پوکو C40 با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی برای بازارهای جهانی معرفی شد

جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی پایین‌رده‌ی پوکو C40 با تراشه JR510، نمایشگر HD پلاس ۶٫۷۱ اینچی و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به‌طور رسمی برای بازارهای جهانی معرفی شد.
تبلیغات

پوکو C40 که ابتدا قرار بود امروز به‌طور رسمی رونمایی شود، هفته‌ی گذشته ازطریق شعبه‌ی ویتنام این برند به‌طور محلی عرضه شد. اکنون این دستگاه که از تراشه‌ای غیرمعمول بهره می‌برد، رسماً برای بازارهای جهانی معرفی شده است.

به گزارش GSMArena، پوکو C40 از نمایشگر ۶٫۷۱ اینچی LCD با وضوح HD پلاس بهره می‌برد و دوربین سلفی آن در بریدگی قطره‌ای تعبیه شده است. بدنه‌ی پشتی این دستگاه میزبان حسگر اثر انگشت است. دوربین پشتی آن دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص‌عمق دو مگاپیکسلی را شامل می‌شود.

تراشه JR510 پوکو C40

جالب‌ترین ویژگی پوکو C40 باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن است. این دستگاه از فناوری شارژ ۱۸ وات نیز پشتیبانی می‌کند اما پوکو در جعبه‌ی آن یک شارژ ۱۰ واتی قرار داده؛ بدین‌ترتیب درصورت تمایل به استفاده از حداکثر سرعت شارژ گوشی باید شارژر ۱۸ وات را به‌طور جداگانه خریداری کنید. این گوشی پایین‌رده به تراشه‌ی کوالکام، مدیاتک یا حتی Unisoc مجهز نشده است و درواقع از سیستم-روی-چیپ JR510 شرکت JLQ مستقر در شانگهای بهره می‌برد. این پردازنده شامل چهار هسته‌ی دو گیگاهرتزی و چهارهسته‌ی ۱٫۵ گیگاهرتزی است و از گرافیک Mail-G52 بهره می‌برد. انتظار می‌رود عملکرد این تراشه درسطح Snapdragon 450 یا Helio G35 باشد.

پوکو C40 زرد و مشکی

پوکو C40 در دو نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی با رم سه گیگابایت و ۶۴ گیگابایتی با رم چهار گیگابایت دردسترس مشتریان است. این دستگاه همچنین از درگاه کارت microSD نیز پشیبانی می‌کند و در سه‌رنگ مشکی، سبز و زرد عرضه می‌شود. پوکو در بیانه‌ی مطبوعاتی خود اعلام کرد قیمت این گوشی هوشمند براساس دردسترس بودن، در نواحی مختلف جهان، متفاوت خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات