وان‌پلاس 10T با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال عرضه خواهد شد

شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
وان‌پلاس تأیید کرد که وان‌پلاس 10T از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال بهره خواهد برد. این شرکت نمونه‌هایی از عکس‌های ثبت‌شده با دوربین این دستگاه را نیز به‌اشتراک گذاشته است.
تبلیغات

انتظار می‌رود وان‌پلاس گوشی هوشمند بعدی خود موسوم به وان‌پلاس 10T را ۳ آگوست ۲۰۲۲ (۱۲ مرداد ۱۴۰۱) معرفی کند؛ اما به‌نظر می‌رسد این شرکت قصد ندارد ما را بیشتر منتظر نگه دارد؛ به‌همین‌دلیل، پستی در انجمن خود منتشر و در آن به تنظیمات دوربین این گوشی اشاره کرده است. علاوه‌براین، چند نمونه‌عکس ثبت‌شده با دوربین این دستگاه به‌اشتراک گذاشته شده است.

نمونه تصویر وان پلاس 10T

نمونه‌تصویر ثبت‌شده با دوربین وان‌پلاس 10T

به‌گزارش GSMArena، دوربین اصلی وان‌پلاس 10T با همکاری Hasselblad ساخته نشده است؛ زیرا این محصول پرچم‌دار اصلی وان‌پلاس نیست. درواقع، این ویژگی همچنان برای وان‌پلاس ۱۰ پرو محفوظ است. هدف از معرفی 10T ارائه‌ی محصولی با ویژگی‌های جذاب و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی وان‌پلاس 10T از حسگر ۱٫۱.۵۶ اینچی IMX766 سونی با لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) بهره می‌برد که می‌تواند تصاویری با عمق رنگ ۱۰ بیتی ثبت کند. همچنین، دوربین اصلی این گوشی را دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض با زاویه‌ی دید ۱۱۹ درجه و دوربین ماکرو ۲ همراهی می‌کند.

نمونه تصویر وان پلاس 10T

نمونه‌تصویر ثبت‌شده با دوربین وان‌پلاس 10T

وان‌پلاس قابلیت‌های بهبودیافته‌ای مثل Image Clarity Engine را نیز برای ثبت سریع‌تر تصاویر در وان‌پلاس 10T ارائه خواهد داد. از دیگر ویژگی‌های دوربین این گوشی می‌توان به TurboRAW و Nightscape و HDR 5.0 اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات